Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunn4
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:06
Iemand die ik ken heeft momenteel een TV met een ingebouwde DVD speler hangend van het plafond. Deze tv is van een vrij slecht merk en heeft het nu inmiddels begeven. Ik wil deze keer het meteen goed doen en een goede tv kopen (Samsung oid), maar ik constateer dat de meeste bekende merken geen TV's verkopen met ingebouwde DVD spelers. Echter, omdat de TV vanaf het plafond hangt, is het niet praktisch om hier een losstaande DVD speler bij te zetten.

Herkend iemand dit probleem en wat zijn de opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:36
Een kabel trekken? Ik ga ervanuit dat het bedrijfsmatig is? Want waarom zou je anders in godsnaam je dvd speler tegen het plafond aan willen doen dan moet je een trapje pakken als je in bed een dvdtje wilt kijken :+
Systeemplafond openhalen, kabel, en dan op het systeem plafond een dvd speler OF een langere kabel en de dvd speler ergens anders neerzetten. Daarnaast zit je wel in een bepaalde onderkant markt prijsklasse met ingebouwde dvd-speler (ook in het verleden bij de a-merken) waardoor ik uberhaupt betwijfel of een solara achtige nou echt een mindere kwaliteit heeft als een Samsung of LG van dezelfde prijsklasse. De meeste samsungs etc beneden de 400 ga je heel hard van janken... Dus wat versta je nu onder 'goed' doen?

Maar bij mijn weten hebben alleen de salora etc achtige merken nog een ingebouwde dvd-speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunn4
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:06
Nee, ik bedoelde zeker niet bedrijfsmatig. Het gaat om een tv in de slaapkamer. Het hangt vanaf het plafond, maar het plafond is echt niet zo hoog :D Je kunt er dus gewoon zelf een DVD insteken zonder trapje of iets dergelijks ;) Ik zoek dus echt iets voor een thuis situatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hoeveel inch?

Zelf ervaring met een Toshiba (22DV733G) die inmiddels 4 jaar probleemloos werkt.

Toshiba en Sharp zijn de enige grote namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 15:52
Als je het echt goed wilt aanpakken zou ik niet meer met devices bij het scherm werken, maar met een remote te managen systeem. Bijvoorbeeld een RPi oid icm een NAS. Wil je toch per sé weer een DVD-speler erbij hebben (maar ik vraag me af waarom...) dan is een tube Pattex waarschijnlijk je beste oplossing. Goedkope TV met goedkope DVD speler en lijmen maar....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Meestal zijn dat van die blokker dingen met dvd

zoek maar eens op een "combi tv" ;) bijna allemaal akai, salora of toshiba.

Ik vraag me af of het niet makkelijker is om een usb dvd speler die is lekker plat (met beetje duct tape oid ) in een nieuwe usb tv te stoppen en als media te spelen

[ Voor 3% gewijzigd door Fish op 01-07-2014 20:59 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:22

mr.paaJ

generatie cmd+z

Kleine Smart TV? Gewoon via je netwerk bestanden afspelen (zoals eerder genoemde Raspberry met XBMC maar dan geintegreerd) geeft beter beeld, scheelt mogelijk schijfjes branden en dan heb je gelijk de betere toestellen.

TV met een USB poort kan dan ook genoeg zijn voor stickjes. USB DVD drive werkt helaas niet ;)

Wat voor maat moet het zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door mr.paaJ op 01-07-2014 23:08 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07 15:06
Wordt het niet tijd om er bijv. een Chromecast in te steken, en filmpjes vanaf Netflix te kijken?
Pagina: 1