Nou zat ik dit item te lezen en begrijp niet waar alle commotie over gaat.Het optreden van Arjen Robben en zijn teksten na afloop van het WK-duel met Mexico (2-1) zorgen voor nogal wat ophef. De Nederlander ging meerdere keren neer, kreeg één strafschop en liet weten dat hij zich één keer voor niks liet vallen.
Robben heeft excuses aangeboden voor de "schwalbe" die hij maakte in de match gisteren (NED-MEX). Daarna in een andere situatie had hij een penalty moeten krijgen en die kreeg hij niet. In mijn ogen hebben we dan ook een penalty tegoed. Dan uiteindelijk gebeurt het nogmaals en het is duidelijk te zien dat het geen schwalbe is(picture) en we krijgen dan ook een penalty en het lijkt wel alsof de hele wereld het oneerlijk vindt?! Het Mexicaanse team praat zelfs over vals spelen.

Nou redeneer ik zo:
Okey we hadden een penalty te goed, nu krijgen we terecht een penalty dus moeten ze niet zo moeilijk doen aangezien het veel erger had kunnen zijn(2 x penalty).
Ben ik nou zo stom of lijkt het mij gewoon eerlijk dat we een penalty kregen en zijn de Mexicanen slechte verliezers? Wat niet onbegrijpelijk is nadat je eerst voorstaat en dan binnen 6 minuten opeens achterstaat en uitgeschakeld bent.
(sorry voor de taal vouten