Toon posts:

Videokaart + mini itx combinatie vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen of de pricewatch: MSI Radeon R9 270X GAMING 2G ITX langzamer is dan de normale full size pricewatch: MSI Radeon R9 270X GAMING 2G?

Heb er namelijk een vooroordeel over dat deze langzamer is omdat hij kleiner is.
Hoe is de koeling daar tegenover?

Kan ik ook gewoon een full size kaart gebruiken op dit mainboard: pricewatch: MSI Z97I GAMING AC?

Eventueel nog tips :) ? Word mijn eerste mini-itx, die moet fungeren als handig lan monstertje, eventueel op de tv aansluiten voor films.

Dankje :)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:49

br00ky

Moderator Harde Waren
Of het gaat passen ligt helemaal aan je case. Aangezien mijn glazen bol stuk is, welke case heb je (op het oog)?

Verwijderd

Topicstarter
Nog niet echt gezocht, alhoewel ik deze in een vlugge blik al eigenlijk perfect vind pricewatch: BitFenix Phenom Mini-ITX Zwart
Al die Bitfenix ITX kastjes zijn eigenlijk super.

Ik stelde de vraag omdat ik ergens had gelezen dat niet alle bordjes "double slot" kaarten aan kunnen.

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Volgens de specificaties moet die een aankunnen tot 330mm, dus zelfs een normale 270X past daar in. Hier heb je nog een review over die kaart+mobo. Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar volgens mij zou een full size GPU geen problemen moeten opleveren met het RAM.

Verwijderd

Anders neem je voor de zekerheid gewoon low profile RAM, dan moet het wel passen.

Verwijderd

Topicstarter
Het RAM zit niet in de weg als ik de afbeelding zo zie (foto).

Hartelijk dank voor je review :-)
Heb je nog enige tips waar ik rekening mee moet houden bij een itx setup?

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
In deze case eigenlijk niet veel. Er past een CPU koeler in tot 175mm, dus dan heb je de belangrijkste knelpunten wel gehad.
Pagina: 1