Removed.
[ Voor 99% gewijzigd door bloodyus op 08-01-2021 14:36 ]
[ Voor 99% gewijzigd door bloodyus op 08-01-2021 14:36 ]
enVoor het aangaan van een abonnement u in de regel een creditcard nodig.
In beide antwoorden hetzelfde, sommige bedrijven willen nu eenmaal een creditcard betaling ipv bank, in verband met de veiligheid.Na het lezen van uw email kan ik informeren dat tegenwoordig de meeste bedrijven een directe creditcard betaling willen ontvangen en geen risico willen lopen dat er bijvoorbeeld onvoldoende saldo op een bankrekening is.
[ Voor 98% gewijzigd door bloodyus op 08-01-2021 14:37 ]
Proberen ze je hier niet te vertellen dat je eerste bankbetaling nooit direct kan zijn, ook al was dat voor je vriend mogelijk ooit anders?Ik zou u adviseren om in ieder geval eerst een uitgestelde banktransatie uit te voeren. De eerste betaling is vanaf uw bank is altijd een uitgestelde bankbetaling en deze worden niet geaccepteerd door Netflix. Vervolgens zult u in aanmerking komen voor directe bankbetalingen.
[ Voor 5% gewijzigd door Thralas op 30-06-2014 14:35 ]
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
Verwijderd
[ Voor 97% gewijzigd door bloodyus op 08-01-2021 14:37 ]
Hier een geergerde ontvanger van uitgestelde betalingenbloodyus schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:40:
@Thralas en @Antaresje
Bedankt voor jullie reacties.. Ik kan me goed vinden bij de theorie van Antaresje.
Rest mij alleen nog inderdaad om webshops te vinden die uitgestelde bankbetalingen accepteren..
Iemand een idee?
[ Voor 97% gewijzigd door bloodyus op 08-01-2021 14:37 ]
[ Voor 125% gewijzigd door bloodyus op 08-01-2021 14:38 ]
Ja hoor, ook via de store werkt het ook gewoon. En je krijg de sleutels in je profiel nadat paypal de betaling heeft goedgekeurd, wat ook minimaal een week of langer kan duren nadat paypal het geld van je bankrekening heeft afgeschreven. Je krijgt ook gewoon sleutels als je betaald hebt, en de actie is ondertussen afgelopen.bloodyus schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:51:
Gaat het dan om de echte Humble Bundels (voor charity) of de losse games van de website?
Verwijderd
The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
[ Voor 95% gewijzigd door bloodyus op 08-01-2021 14:38 ]
★ What does that mean? ★
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
[ Voor 97% gewijzigd door bloodyus op 08-01-2021 14:38 ]
Volgens mij moet je ook gewoon een CC gekoppeld hebben.Heli0s schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:20:
Ik heb ook alleen een bank rekening er aan, ik heb dit al jaren zo. Het is mij wel opgevallen dat paypal betalingen tegenwoordige pas na een aantal dagen van mijn rekening worden gehaald waar het vroeger de zelfde dag was, weet ik nu ook waarom
Nope, ik heb ook geen creditcard aan paypal gekoppeld en heb gewoon mijn bankrekening gekoppeld.harrytasker schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:28:
[...]
Volgens mij moet je ook gewoon een CC gekoppeld hebben.
Ik heb ergens gelezen als ze namelijk niet kunnen incasseren van je bankrekening, ze alsnog je CC aanslaan. Hebben ze iets achter de hand.
Dat het bij jou wel werkt, komt misschien omdat je dat al enkele jaren hebt.
Het risico is natuurlijk veel te groot voor PP, dat ze niks kunnen incasseren van je bankrekening of dat je storneert, zonder dat ze iets achter de hand hebben.
Computer says no
Afgezien van PayPal heb je tegenwoordig ook van die soort cadeaubonnen (bij de supermarkt bijv.) die via MasterCard of VISA werken waar je gewoon X bedrag kan opzetten en dan kan gebruiken. Ook vanuit MasterCard/VISA zelf bieden ze dit aan waarbij er niets aan je gekoppeld wordt dmv rekeningen. STerker nog, je credietwaardigheid wordt niet eens getest. Zie ook:bloodyus schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:21:
[...]
Dat is het dus juist, ik wil kunnen betalen, zonder een creditcard te moeten hebben.
Ik heb nog nooit in mijn leven een credit card gehad, dus die is ook nooit gekoppeld geweest. Ik heb vanaf dag 1 gewerkt met een gekoppelde bank rekening.harrytasker schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:28:
[...]
Volgens mij moet je ook gewoon een CC gekoppeld hebben.
The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq