Ik zit met een vraagstukje...
Mijn neefje wil graag een tablet kopen en heeft rond de 300 euro gespaard.
Nu dacht ik direct aan de Nexus 10 16GB. Maar helaas die is nergens meer beschikbaar, daarnaast heeft deze geen geheugenslot. Hij wil ook films erop gaan kijken en aan de computer hangen is misschien wat omslachtig. Dus ik dacht eigenlijk: Geheugenkaartje is noodzakelijk.
Daarnaast denk ik een hi ress scherm, vanwege het films kijken.
Naast de Nexus heeft een Asus Memo Pad FHD dat ook. Maar die heeft maar een dual core processor. Met het oog op de toekomst kwam ik uit op een tweedehands Samsung tabpro 10.1 16GB. Misschien is die tweedehands op de kop te tikken voor 300?
Iemand anders ideeen of zaken die ik over het hoofd zie?
Is een quad core per definitie beter dan een dual core?
- Minimaal 10 inch
- Gehegenkaart slot
- Quadcore processor
- Max 300 euro
Mijn neefje wil graag een tablet kopen en heeft rond de 300 euro gespaard.
Nu dacht ik direct aan de Nexus 10 16GB. Maar helaas die is nergens meer beschikbaar, daarnaast heeft deze geen geheugenslot. Hij wil ook films erop gaan kijken en aan de computer hangen is misschien wat omslachtig. Dus ik dacht eigenlijk: Geheugenkaartje is noodzakelijk.
Daarnaast denk ik een hi ress scherm, vanwege het films kijken.
Naast de Nexus heeft een Asus Memo Pad FHD dat ook. Maar die heeft maar een dual core processor. Met het oog op de toekomst kwam ik uit op een tweedehands Samsung tabpro 10.1 16GB. Misschien is die tweedehands op de kop te tikken voor 300?
Iemand anders ideeen of zaken die ik over het hoofd zie?
Is een quad core per definitie beter dan een dual core?
- Minimaal 10 inch
- Gehegenkaart slot
- Quadcore processor
- Max 300 euro
[ Voor 3% gewijzigd door BlakHawk op 30-06-2014 13:16 ]