Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een videokaart voor mijn computer die ik zelf gebouwd heb (eerste
). Hij werkt prima en heb er geen problemen mee alleen grafisch is ie soms wat onder de maat. Ik had dat al wel verwacht en heb er destijds ook niet direct een videokaart bijgekocht i.v.m. budget, maar nu wordt het toch echt wel tijd.
Wat ik er mee wil bereiken is vooral games op een fatsoenlijke kwaliteit afspelen hoeft absoluut niet ultrasuperdeluxsupersonisch hoge kwaliteit
.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik heb voor de videokaart een budget tot 250 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik ben niet echt merkgebonden, als het maar goed op mijn systeem aansluit en het een goed kaartje is.
Ik heb zelf mijn ogen al laten vallen op de pricewatch: MSI GeForce GTX 760 Hawk, maar ik wil jullie meningen hierover ook graag weten.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een videokaart voor mijn computer die ik zelf gebouwd heb (eerste
Wat ik er mee wil bereiken is vooral games op een fatsoenlijke kwaliteit afspelen hoeft absoluut niet ultrasuperdeluxsupersonisch hoge kwaliteit
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik heb voor de videokaart een budget tot 250 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik ben niet echt merkgebonden, als het maar goed op mijn systeem aansluit en het een goed kaartje is.
Ik heb zelf mijn ogen al laten vallen op de pricewatch: MSI GeForce GTX 760 Hawk, maar ik wil jullie meningen hierover ook graag weten.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 189,80 | € 189,80 |
| 1 | MSI Z77A-G45 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 69,04 | € 69,04 |
| 1 | Corsair Carbide 300R | € 59,60 | € 59,60 |
| 1 | Corsair Raptor K30 (US Int) | € 47,52 | € 47,52 |
| 1 | Corsair Vengeance M65 Performance Zwart | € 61,50 | € 61,50 |
| 1 | Corsair Vengeance CML16GX3M2A1600C10 | € 131,04 | € 131,04 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 18,- | € 18,- |
| 1 | XFX Pro 550W | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | OCZ Vertex 4 128GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 628,51 | |