Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ASP.Net/C#] Vreemde fout in een tempfile

Pagina: 1
Acties:

• Martindo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-10 11:15
Hallo daaro,

Ik ben bezig met een schoolproject en krijg door ASP.Net nu een enorm vreemde fout.
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/bfd1dd570beaabf0d03d8da0139e14e0.png

Het probleem is dat ProductInformationItem geen regel 148 bevat en ik snap niet waar het fout gaat. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb zelf al van alles uitgezocht maar ik snap het nog steeds niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Martindo op 30-06-2014 11:00 ]

• Xiphalon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 17:01
Die regel 148 slaat op het gegenereerde bestand door ASP.net, zie ook bij Bronbestand. Je hoeft niet te kijken in dat bestand, de echte foutmelding is vrij duidelijk:
Webshop.ProductInformationItem bevat geen constructor die 0-argumenten aanneemt
Je moet dus nog even een parameterloze constructor toevoegen aan Webshop.ProductInformationItem.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

darkmage schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:10:
Die regel 148 slaat op het gegenereerde bestand door ASP.net, zie ook bij Bronbestand. Je hoeft niet te kijken in dat bestand, de echte foutmelding is vrij duidelijk:

[...]

Je moet dus nog even een parameterloze constructor toevoegen aan Webshop.ProductInformationItem.
Dit dus, die tmp file is waarschijnlijk gewoon de file zoals hij gedeployed wordt door Visual Studio.

Last.fm | Code Talks

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:48
darkmage schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:10:
Dat, of de verwachte parameters meegeven.