Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
ik ga de laptop gebruiken voor mijn studie, verder nergens voor omdat ik een desktop heb waar ik alles mee kan.
voor mijn studie moet de laptop aan een aantal eisen voldoen:
Besturingssysteem Legitieme Windows 8.1 64Bits Engels
Processor Intel® i7 of vergelijkbaar
GeheugenMinimaal 8 GB DDR3 Geheugen
Videokaart
Grafische kaart met minimaal1 GB dedicated memory inclusief Software OpenGL ondersteuning bij voorkeur ISV gecertificeerd!
Netwerk
Interne Wireless 802.11 AC
Interne 10/100/1000 Ethernet.
Wat is je budget?
mijn budget is maximaal 1000 euro, omdat ik voor deze prijs via de universiteit een aanbieding heb gekregen voor een laptop die geschikt is voor mijn studie. maar ik wil het liefst zo laag mogelijk bedrag betalen
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ik ga de laptop gebruiken voor mijn studie en dat zal betekenen dat ik heb bijna iedere dag mee moet nemen, dus niet al te zwaar zou fijn zijn maar niet noodzakelijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
de laptop moet aan de bovengenoemde eisen voldoen voor mijn studie. verder niet veel eisen.
ik heb van de universiteit dus een aanbieding voor een laptop gekregen hier een linkje:
http://www.utwente.nl/ict.../highendmodel1415-nl.html
ik heb zelf al een beetje zitten zoeken en deze laptops heb ik gevonden die aan de eisen voldoen:
Wat ga je met je laptop doen?
ik ga de laptop gebruiken voor mijn studie, verder nergens voor omdat ik een desktop heb waar ik alles mee kan.
voor mijn studie moet de laptop aan een aantal eisen voldoen:
Besturingssysteem Legitieme Windows 8.1 64Bits Engels
Processor Intel® i7 of vergelijkbaar
GeheugenMinimaal 8 GB DDR3 Geheugen
Videokaart
Grafische kaart met minimaal1 GB dedicated memory inclusief Software OpenGL ondersteuning bij voorkeur ISV gecertificeerd!
Netwerk
Interne Wireless 802.11 AC
Interne 10/100/1000 Ethernet.
Wat is je budget?
mijn budget is maximaal 1000 euro, omdat ik voor deze prijs via de universiteit een aanbieding heb gekregen voor een laptop die geschikt is voor mijn studie. maar ik wil het liefst zo laag mogelijk bedrag betalen
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ik ga de laptop gebruiken voor mijn studie en dat zal betekenen dat ik heb bijna iedere dag mee moet nemen, dus niet al te zwaar zou fijn zijn maar niet noodzakelijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
de laptop moet aan de bovengenoemde eisen voldoen voor mijn studie. verder niet veel eisen.
ik heb van de universiteit dus een aanbieding voor een laptop gekregen hier een linkje:
http://www.utwente.nl/ict.../highendmodel1415-nl.html
ik heb zelf al een beetje zitten zoeken en deze laptops heb ik gevonden die aan de eisen voldoen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus N56VB-S4061H | € 749,- | € 749,- |
| 1 | HP Envy Touchsmart 15-j100ed | € 899,- | € 899,- |
| 1 | MSI GP60 2PE-064NL | € 999,- | € 999,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.647,- | |
[ Voor 40% gewijzigd door arcanadoom op 30-06-2014 13:06 ]