After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik denk het wel, aangezien ze nog steeds bezig zijn met het onderhoudRaven schreef op maandag 30 juni 2014 @ 09:30:
De titel zegt genoeg denk ik. Er staat nu een mededeling bovenaan, zowel op de FP als GoT, die ondanks F5'en blijft staan en er is geen kruisje om 'm weg te klikken na deze gelezen te hebben.
Hoort dat zo?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dan nog mag die melding van mij wel een kruisje krijgen. Desnoods laten ze die melding elke 5, 10 of 15 minuten opnieuw verschijnen, als er maar een kruisje op komt
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Jep, ik vond het ook wel een beetje storend inderdaadRaven schreef op maandag 30 juni 2014 @ 09:43:
Dan nog mag die melding van mij wel een kruisje krijgen. Desnoods laten ze die melding elke 5, 10 of 15 minuten opnieuw verschijnen, als er maar een kruisje op komt
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Mag van mij ook wel een sluit kruisje komen. Nu maar even met adblock de DIV verwijderd 
Belangrijke zaken zoals problemen/onderhoud prima maar dit soort zaken hoef ik maar 1 keer te zien en wil het daarna gewoon sluiten. Beetje zinloos om het vast te zetten zeker omdat het overgrote deel van Tw.net er geen boodschap aan heeft.
E: Lijkt net weg te zijn, kan adblock weer uit
Belangrijke zaken zoals problemen/onderhoud prima maar dit soort zaken hoef ik maar 1 keer te zien en wil het daarna gewoon sluiten. Beetje zinloos om het vast te zetten zeker omdat het overgrote deel van Tw.net er geen boodschap aan heeft.
E: Lijkt net weg te zijn, kan adblock weer uit
[ Voor 7% gewijzigd door naaitsab op 30-06-2014 10:38 ]
if (!coffee) {
Work = false; }
Dergelijke meldingen komen sporadisch voor en zijn altijd maar van korte duur. Daar gaan wij dus geen moeite in steken verder.
Intentionally left blank
Pagina: 1