MSI K7T Pro stuk? (bij Klein gekocht!!!!!!)

Pagina: 1
Acties:

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Hiero wil een MSI K7T Pro niet meer booten. Alleen maar rode ledjes. Alle onderdelen vervangen/in ander systemen geprobeerd: het is echt het moederbord. Waarschijnlijk de IDE-controllers of anders de geheugenbanken ofzo. Mogelijk veroorzaakt door een wat brakke voeding, mar dat geloof ik niet echt. Helaas helaas alles gekocht vlak voor het faillissement van Klein Informatica. Ik heb het in de winkel in Schiedam bijna zelf uit de winkel gerukt destijds, een dag of twee voor ze definitief uit de lucht gingen (ik wachtte toen al wekenlang op de bestelling die ik vooraf had betaald). In alle stress geen bonnetje gevraagd/gekregen, heb alleen de orderbevestiging nog. Zou ik rechtstreeks bij MSI kunnen aankloppen?

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Misschien eens kijken op hun website, misschien staat er een contact addy voor support, ik zou zeggen, vraag het ze eens.

Via klein zal je geen support krijgen.

Zolang er niet mee gerommeld is, die mobo, en er nog een serie nummer op staat, misschien.. dat je dan nog support krijg. In principe betwijfel ik het. Wel jammer, vette mobo !!

http://mrfloris.com

Verwijderd

Ik heb laatst ook een msi kt7 pro raid gekocht en meteen problemen...
Ben met een rood hoofd naar de winkel terug gereden en een nieuwe gevraagd...

Ik zou in jou geval blijven zeuren bij msi met alles wat je hebt aan bewijs....
Of je moet iemand zoeken die net er een gekocht heeft en hem de jouwe in laten ruilen bij zijn winkel...
(ik ben niet verantwoordelijk voor de gevolgen van het uitvoeren van wat ik hier schrijf. Het is alleen een goed bedoelde tip)

Access Granted

Verwijderd

Ik kon 1 jaar geleden wel bij Microstar terecht . Dat zal jou dus ook wel lukken , gewoon zeggen dat je niet meer bij de winkel terecht kunt voor support .

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 13:46
Psies, gewoon MSI Nederland bellen/mailen en het uitleggen, moet toch wel goed komen?

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

- laat maar ik moet eerst leren lezen hij boot dus helemaal niet begrijp ik- :)

Verwijderd

Mischien is de Bios naar de mallemoer.
Geen nood, als goed is 4 of 6jaar garantie bij msi:) Mischien kan je het bios met behulp van ander mobo reflashen, of is het echt niet de cpu?
succes

Verwijderd

Idd. contact gewoon msi nederland met je verhaal, je hebt immers nog fabrieksgarantie?

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Klopt. Heb gebeld. Ze repareren hem onder garantie. Gaat wel lang duren..... Dank de voor tips.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-08 18:17
Op maandag 11 juni 2001 09:32 schreef PozZ het volgende:
Mischien is de Bios naar de mallemoer.
Geen nood, als goed is 4 of 6jaar garantie bij msi:) Mischien kan je het bios met behulp van ander mobo reflashen, of is het echt niet de cpu?
succes
Hoe kom je bij die termijn? Ik kan dat nergens vinden maar zou het wel _erg_ fijn vinden. (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/160159/1)
Pagina: 1