Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

msi gs60 ghost, waar kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb onlangs besloten een nieuwe portable (gaming)laptop te kopen voor dagelijks gebruik, maar waar ik ook grafisch werk en een beetje demanding games op kan doen, denk Witcher 2/3, Skyrim etc.
Dat ik games niet op ultrasupermodus kan spelen maakt me niet zo veel uit, zo lang het maar hoger is dan medium.

Na lang en hard zoeken is mijn keuze gevallen op de MSI GS60 Ghost, niet de pro, want ik las dat die misschien iets té warm kon worden en dat dat de levensduur kon beinvloeden.

Nu kan ik alleen nergens vinden waar ik deze laptop kan kopen... in amerika en de UK kost hij minstens 300 euro goedkoper dan in nederlandse winkels, maar dan moet ik 2 maanden wachten (en dan heb je het probleem dat de meeste amerikaanse winkels niet naar europa shippen). En in de Nederlandse webwinkels die ik kan vinden, wat er maar 2/3 zijn en die er erg onprofessioneel uit zien, is hij even duur en soms zelfs duurder dan de Pro versie...

dus mijn vraag, waar kan ik de msi gs60 ghost het beste kopen? of is hij nog niet properly released in nederland ofzo?

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-11 12:31
Ter informatie:

Normale met GTX860m

pricewatch: MSI GS60 2PC-016NL

De pro versie met GTX870m

pricewatch: MSI GS60 2PE-212NL

Wat je ziet is dat winkels die de pro verkopen ook de normale gaan verkopen. Die staan niet in Pricewatch maar die kun je wel op de websites vinden.
Ik ben persoonlijk aan het kijken naar de pro versie. Persoonlijke keuze. Ik heb contact opgenomen met een aantal winkels een een deel hebben al aangegeven dat MSI leverproblemen heeft met deze laptops dus het kan even duren voordat ze uitkomen. Misschien moet je een aantal weken wachten. Ik hoop het niet want ik wil de mijne ook op korte termijn hebben :)

[ Voor 4% gewijzigd door GerGio op 01-07-2014 10:46 ]

Nickname KasPlantje.

• duk3n
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-11 22:14
Koop geen laptop in duitsland als je niet vooraf de garantie krijgt dat je een QWERTY toetsenbord krijgt.
anders ben je redelijk in de aap gelogeerd met je QWERT<b>Z</b> toetsenbord.

• Blackeagle020
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-11 16:00
Ik heb mijn GS60 een paar weken terug gekocht bij alternate, ze hadden hem voor 1449 euro staan. Ze haalden hem wel meteen van de website toen ik hem gekocht had, dus ik had waarschijnlijk hun laatste exemplaar.

Dus ik zou nog even wachten als ik jou was tot hij mischien weer ergens tijdelijk goedkoper is. Uiteraard is het niet zeker dat het (snel) zal gebeuren, maar ik heb het wel al meerdere keren gezien bij de GS60.

- Blackeagle020

Verwijderd

Topicstarter
Oh jammer allemaal :(
Ik hoopte hem volgende zsm te kopen en dan meteen in huis te hebben.
Pagina: 1