Op maandag 11 juni 2001 23:05 schreef IceStorm het volgende:
Wouter, cmon werk even mee

Ik doe m'n best, ik ben zelf ook wel een beetje into games (je moet iets hebben om die nieuwe hardware mee te rechtvaardigen he?

)
Tweakers.net moet uiteraard professioneler wordern qua organisatie want 'we' zijn nu gewoon te groot om het te kunnen behappen. Maar de inhoud moet gewoon lekker hetzelfde blijven (nou ja ongeveer).. daar zijn we immers toch mee groot geworden?
Juist, en welk nieuws posten we al meer dan anderhalf jaar niet meer? (op dat RA2 'avontuur' 8 maanden geleden na dan

) in die tijd zijn we toch flink door blijven groeien dus blijkbaar werkt deze formule ook goed.
Het is net zoiets als op GoT; je hebt meer mensen en de kans wordt groter dat die mensen gelijke interesses hebben. Regelmatig zie je dus vragen naar nieuwe subfora. Maar toch worden die niet zonder pardon aangemaakt. Op een gegeven moment is ook gewoon besloten het onzinforum de deur uit te gooien omdat dat niet meer bij GoT pastte, ondanks de ENORME belangstelling.
Zoiets is op Tweakers.net met games gebeurd. En je hoort ook regelmatig mensen vragen om meer van dit nieuws of meer van dat nieuws, maar we kunnen nooit iedereen tevreden houden.
Ik denk dat we het beste weer een zustersite kunnen krijgen die games verzorgt, net als Fok het algemene nieuws doet. RealGamer schijnt online verder te willen gaan, wie weet is dat onze oplossing. Gewoon headlines uitwisselen, klaar