Klacht!

Pagina: 1
Acties:

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2025
Word er ook bijna weer eens wat nieuws gepost???
Het laatste nieuws is van 4 uur vanmiddag.
Ik zou ook graag eens wat meer games zien, want vele tweakers zijn ja ook fanatieke gamers.
Het is de laatste tijd alleen maar hardware wat de klok slaat!!!

:Z :Z :Z

• man-o-script
  • Laatst online: 12-02 08:38
inderdaad erg veel hardware ja,
maar klagen wil ik nou weer niet perse... :D

//

Verwijderd

Ik zou zeggen, ga wat nieuws submitten!!!!

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 00:14 schreef Destroyer_Dessie het volgende:
Ik zou ook graag eens wat meer games zien, want vele tweakers zijn ja ook fanatieke gamers.
Het is de laatste tijd alleen maar hardware wat de klok slaat!!!

:Z :Z :Z
Ooit geprobeerd een game te tweaken zonder aan de hardware te komen :P

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Op maandag 11 juni 2001 00:14 schreef Destroyer_Dessie het volgende:
Dat is alleen maar een compliment. Nieuws op zondag is oud nieuws :) .

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op zondag is het altijd rustiger dan normaal...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Dessie
Ja dat zal het dan wel zijn *D
Heb ook net ff een vette game ingestuurd , eens kijken of die door de molen heen komt!
:7

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

We doen in principe niet aan games. Operation Flashpoint is wel kewl, maar geen kans dat dat op T.net verschijnt.

Professioneel Hyves-weigeraar

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
vreemd kijk ik in de reviews zie ik toch echt een paar games tussen staan!

Advanced sheep-counting strategies

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

En van wanneer waren die reviews?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 11 juni 2001 11:07 schreef BrammeS het volgende:
vreemd kijk ik in de reviews zie ik toch echt een paar games tussen staan!
De laatste is UT denk ik :) ? OH wacht en CS 1.0 heeft er ook bij gestaan dacht ik.

Tweakers.net doet niet aan games. Jammer imho maar begrijpelijk. Lijkt me persoonlijk wel leuk maar ja, niet echt de doelgroep :)

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025

Verwijderd

nogsteeds geen nieuws ;)

• Dessie
Ik vind het toch jammer dat er geen games meer worden besproken , want ik denk dat de gemiddelde tweaker toch wel warmer loopt van een bespreking van Unreal tournament of quake , dan van de dutch power cows hitparade (no offence). :7
Ik zag het groene tekentje van games staan , dus dacht ik ff een leuke game in te sturen.
En omdat het aantal nieuws berichten toch al niet zo veel is per dag (hoog uit 7-8 per dag).
Je zou er wel een grote doelgroep mee pakken denk ik , want ook hier op got word veel over games gepraat.
Maar goed het blijft een leuke site. :Y)
Nou ik zal er niet langer op door zeuren , maar dit was mijn zegje ff (even een polletje???) :9

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Vroeger gebeurde het regelmatig, daarom zit dat groene ding er nog in. Maar toen kwam Gamer.nl 'erbij' en hield het hier op. Gamer.nl is inmiddels weer weg, maar ondertussen had Tweakers.net alweer besloten puur voor de hardware te gaan, met software en algemene ICT als bijzaak en zonder games.

Ik ben het ook wel met je eens dat er meer nieuws moet komen, maar dat extra nieuws hoeft niet per se over games te gaan.

Verwijderd

D'r is nu amper nieuws over software/internet/ict/etc, allemaal over hardware. Daarom kom ik ook niet vaak meer op de frontpage van t.net..

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 17:14 schreef Destroyer_Dessie het volgende:
Ik vind het toch jammer dat er geen games meer worden besproken , want ik denk dat de gemiddelde tweaker toch wel warmer loopt van een bespreking van Unreal tournament of quake , dan van de dutch power cows hitparade (no offence). :7
[..]
Tja en daar gaat het denk ik mis!

Er zijn heel wat tweakers die wel geinteresseerd zijn in Pc's (hardware danwel software), maar absoluut niet in games.

/me is daar i.i.g. een voorbeeld van :)

Verder staat tweakers.net eigenlijk min of meer bekend om o.a. DPC.
Ik denk ook dat games een ander soort publiek aantrekt, dan de doelgroep van tweakers.net/GOT is.
De kans dat een tweaker een gamer is, is vrij groot aanwezig, maar de kans dat een gamer een tweaker is, is veel minder groot :P

• Dessie
Inderdaad WouterTinus het nieuws hoeft niet per se' over games te gaan , maar af en toe een game bespreking van een toptitel kan echt geen kwaad.
Ik ben zelf ook niet een echte gamer maar speel toch wel eens een spelletje.
En om dan een bespreking over een toptitel te lezen , en dan de reacties van de mede tweakers , das toch gewoon machtig!!! :9
Maar euh dan kan dat groene vierkantje ook wel van de site zeker , brengt alleen maar verwarring. (Want het insturen en opmaken van een stukje kan ook een langdurige bezigheid zijn) |:(

• IceStorm

IceStorm

Persoonlijk lijkt het me echt GAAF om toptitels te reviewen ipv alleen maar te spelen :)

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:59

BrZ

Op maandag 11 juni 2001 18:23 schreef IceStorm het volgende:
Persoonlijk lijkt het me echt GAAF om toptitels te reviewen ipv alleen maar te spelen :)
Omdat je ze dan gratis EN legaal krijgt? :D

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 11 juni 2001 18:52 schreef -BrZ- het volgende:
Omdat je ze dan gratis EN legaal krijgt? :D
Oa, maar ook gewoon omdat het reviewen van een spel leuk is, zeker voor een site waar ik graag iets voor doe :)

Dat ik het dan gratis + legaal krijg is mooi meegenomen (niet meer ;) ).

• dyna18
  • Laatst online: 29-01 16:57
Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb het ook al vaak aangekaart dat er meer gevarieerd nieuws moet komen dan alleen maar hardware nieuws.
Zie bijv hier:
[topic=129170]

Post bijv. eens wat meer ICT, internet of games nieuws.

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 19:07
tnet post nu zo weinig op de voorpagina omdat ze bang zijn weer eens iets wat 13 in een dozijn is te posten... (wat overgens nog best wel eens gebeurt...)

Maar ik vind de huidige postfrequentie idd. wel een beetje erg laag....

Het zou van mij wel iets meer mogen zijn...

Hee, ik heb net een hele leuke stelling bedacht...

T.net moet net voldoende posten om niets belangrijks (omtrent tweaken) bij te kunnen houden zonder daar andere sites voor te raadplegen... (en ze missen af en toe nog best wel eens belangrijke dingen...)

Ik vind ook dat de postjes een beetje moeten vertegenwoordigen wat in de techfora voorkomt (anders moeten ze het daar in de fora niet over hebben...)

Dat is ... eigenlijk geen DPC... das immers geen deel van de techfora....

Hardware&OC-en...., meer dan voldoende vertegenwoordigt...

Audio... kom je ook behoorlijk vaak tegen, maar ze hoefen het wat mij betreft niet eens perse bij surround setjes voor pcŽs te houden, ik zou het ook waarderen als ze eens wat meer posten over inovaties die op audiogebied worden gedaan...

Software, zowel windows als non-windows... goed vertegenwoordigt....

Spielerij... tsja, er is zelfs een speciaal forum voor... Heel erg ondervertegenwoordigt als je het mij vraagt... jullie zouden echt wat meer aan spelletjes moeten doen, of jullie moeten het van het forum afhalen, en zoals laatst al bleek (poll) was de voornaamste computeractiviteit onder tweakers gamen..., en zeker omdat dit ook nog eens zo goed samen gaat met oc-en zouden de nieuwsposters er absoluut meer aandacht aan moeten besteden...

Netwerken, internet... goed vertegenwoordigt, niks over te klagen...

Webdev & coden.... sja wel een beetje ondervertegenwoordigt als je het mij vraagt, ook zou ik het erg waarderen als t.net eens wat meer aandacht besteed aan nieuwe technieken en standaarden op het web...

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 11 juni 2001 21:03 schreef XElDiablo het volgende:
(en ze missen af en toe nog best wel eens belangrijke dingen...)
http://www.tweakers.net/zooi.dsp?Action=Newssubmit

url droppen is genoeg...
Audio... [...] ik zou het ook waarderen als ze eens wat meer posten over inovaties die op audiogebied worden gedaan...
Zoals? Nieuwe kaarten worden braaf gemeldt, reviews ook regelmatig. De stoerdere dingen op audiogebied liggen gewoon in de HiFi-sector, buiten ons vakgebied dus.
jullie zouden echt wat meer aan spelletjes moeten doen, of jullie moeten het van het forum afhalen
Dat GoT en T.net bij elkaar horen wil niet zeggen dat de inhoud precies hetzelfde moet zijn. Dan kan 1 van de twee wel dicht. Er is gewoon gekozen voor een hardware-doelgroep, en daar passen games niet meer in. Er zijn al meer dan genoeg Nederlandse gamessites en met lullen over spelletjes (hoe leuk ze ook zijn) krijg je niet echt een professioneel imago IMHO.
ook zou ik het erg waarderen als t.net eens wat meer aandacht besteed aan nieuwe technieken en standaarden op het web...
Noem eens wat voorbeelden? Ik snap geloof ik niet helemaal wat je bedoelt hier.

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 11 juni 2001 21:42 schreef WouterTinus het volgende:
Er zijn al meer dan genoeg Nederlandse gamessites en met lullen over spelletjes (hoe leuk ze ook zijn) krijg je niet echt een professioneel imago IMHO.
Uhm sorry maar nu voel ik me toch lichtelijk 'op mijn pik getrapt'. Ten eerste vraag ik me af of Tweakers.net wel een professioneel imago uit WIL stralen? Imho is dit juist een site waar professionele kennis op een leuke/vriendelijke etc manier gebracht wordt.
Ten tweede krijg ik het gevoel dat 'mijn' forum als overbodig beschouwt wordt (en ik dus ook voor een groot gedeelte).

Een groot gamesbedrijf als EA is natuurlijk ook helemaal niet professioneel dan of misschien toch een beetje wel?

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 11 juni 2001 21:58 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Uhm sorry maar nu voel ik me toch lichtelijk 'op mijn pik getrapt'. Ten eerste vraag ik me af of Tweakers.net wel een professioneel imago uit WIL stralen? Imho is dit juist een site waar professionele kennis op een leuke/vriendelijke etc manier gebracht wordt.
Jep, maar de graphics van Emperor: Battle for Dune (bijvoorbeeld) vallen daar dus niet onder naar mijn mening :) (en reken maar dat ik daar persoonlijk lang op heb zitten kwijlen :9~ )
Ten tweede krijg ik het gevoel dat 'mijn' forum als overbodig beschouwt wordt (en ik dus ook voor een groot gedeelte).
We hebben het over Tweakers.net, niet over GoT. Ik heb al gezegd dat je die apart moet zien.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op maandag 11 juni 2001 21:42 schreef WouterTinus het volgende:

Noem eens wat voorbeelden? Ik snap geloof ik niet helemaal wat je bedoelt hier.
Een item over GPRS / WAP / XML /.NET maar dan de achterliggende techniek en hardware/software bijvoorbeeld.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 11 juni 2001 22:01 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

Een item over GPRS / WAP / XML /.NET maar dan de achterliggende techniek en hardware/software bijvoorbeeld.
Ik krijg niet echt het gevoel dat we die onderwerpen echt negeren. Misschien omdat het allemaal nog relatief 'nieuw' is, nog niet echt (veel) wordt toegepast en er daarom ook niet zoveel over te schrijven is. Maar als jij iets leuks vind kun je het ook in de nieuwsubmit gooien, dan kijken we er zeker naar.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

'kee dan :)
Soortement review was m'n bedoeling, vergelijkbaar met een bespreking zoals op DevShed.com..
Uiteraard wel in ze local languazje.. ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 19:07
dat zou idd. wel erug relaxed zijn

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
mm, lijkt mij dat t.net gestart is door 'n amateur, voor de amateurs..
Kan best wel zijn dat t.net zich professioneel wil gaan profileren maar denk eraan dat dat NIET de kracht van t.net is..

Hoeveel jeugdigen (van geest) heb je niet als bezoekers tegenover hoeveel managers die hier echt komen om de laatste nieuwtjes te weten?

Games is 1 iets wat die doelgroep erg aanspreekt.. ze dan simpelweg negeren omdat je professioneel wil zijn.. not smart imho

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Euh :?

In de ene draad loopt iedereen te roepen dat Tweakers.net professioneel moet worden, tot ingehuurde managers aan toe... en nu moet het weer lekker amateuristisch blijven.

Games zal ongetwijfeld iets zijn waar veel mensen zich voor interesseren. Maar Tweakers.net, de naam zegt het al, is een gewoon primair een hardwaresite. Dus wij praten over dingen waar we verstand van hebben; hardware. Zoals nelske mooi zei:
De kans dat een tweaker een gamer is, is vrij groot aanwezig, maar de kans dat een gamer een tweaker is, is veel minder groot :P
Je kunt misschien alleen 'top-nieuws' posten, maar de vorige keer ontstond zo'n golf van commentaar dat we gewoon hebben besloten om het helemaal niet meer te doen. Vol ertegenaan kun je ook niet, omdat je primair voor de hardware wil blijven en er best veel concurrentie is op het games-gebied.

Zie ook [topic=60528] <- dat topic.

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 11 juni 2001 23:01 schreef WouterTinus het volgende:
In de ene draad loopt iedereen te roepen dat Tweakers.net professioneel moet worden, tot ingehuurde managers aan toe... en nu moet het weer lekker amateuristisch blijven.
Wouter, cmon werk even mee ;)

Tweakers.net moet uiteraard professioneler wordern qua organisatie want 'we' zijn nu gewoon te groot om het te kunnen behappen. Maar de inhoud moet gewoon lekker hetzelfde blijven (nou ja ongeveer).. daar zijn we immers toch mee groot geworden?

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op maandag 11 juni 2001 23:01 schreef WouterTinus het volgende:
Je kunt misschien alleen 'top-nieuws' posten, maar de vorige keer ontstond zo'n golf van commentaar dat we gewoon hebben besloten om het helemaal niet meer te doen.
Wouter, als je dat bewuste draadje ook leest haal ik er IMHO één terechte kritiek aan:
Gepost door sjors Woensdag 25 Oktober 2000 - 17:18 Score: 3 (Interessant)
Flame me please, heb er graag wat karma punten voor over, want dit zit me nogal dwars, enige weken terug heb ik 2 keer news gesubmite dat er een uitgebreide bespreking van de nieuwe unreal 2 engine uit was, echter deze werd niet geplaatst (wel een dom item over bierdrinkende duitsers). Na opheldering gevraagt te hebben op het modereters forum werd mij verstaan te geven dat ik niet moest zeuren want tweakers besteed in principe geen aandacht aan games, ja sorry maar nu ik dit zie zakt toch mijn broek af, deze game heeft op zich niets met hardware te maken (daar in het unreal 2 verhaal behoorlijk diep werd ingegaan op het samenswerkingsverband met nvidia). Kan iemand mij uitleggen waarom nu wel dit item wordt geplaatst?
OK, ik geef toe, 't is een ouwe }:O (maar die heb je zelf opgehaald :P )

Hij stipt wel een mooi punt aan:
Wat doet die engine met een kaart als de geForce4 bijv..

Toch hardware, maar dan vanuit een andere hoek bekeken.
Aparte items (review-achtig, desnoods een secite 'dieper...' maken ofzo?

[toevoeging]
Ook toevallig dat ook daar al word opgemerkt dat er relatief weinig met major linux-app releases (KDE 2.0) wordt gedaan ;)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 11 juni 2001 23:05 schreef IceStorm het volgende:
Wouter, cmon werk even mee ;)
Ik doe m'n best, ik ben zelf ook wel een beetje into games (je moet iets hebben om die nieuwe hardware mee te rechtvaardigen he? ;) )
Tweakers.net moet uiteraard professioneler wordern qua organisatie want 'we' zijn nu gewoon te groot om het te kunnen behappen. Maar de inhoud moet gewoon lekker hetzelfde blijven (nou ja ongeveer).. daar zijn we immers toch mee groot geworden?
Juist, en welk nieuws posten we al meer dan anderhalf jaar niet meer? (op dat RA2 'avontuur' 8 maanden geleden na dan ;) ) in die tijd zijn we toch flink door blijven groeien dus blijkbaar werkt deze formule ook goed.

Het is net zoiets als op GoT; je hebt meer mensen en de kans wordt groter dat die mensen gelijke interesses hebben. Regelmatig zie je dus vragen naar nieuwe subfora. Maar toch worden die niet zonder pardon aangemaakt. Op een gegeven moment is ook gewoon besloten het onzinforum de deur uit te gooien omdat dat niet meer bij GoT pastte, ondanks de ENORME belangstelling.

Zoiets is op Tweakers.net met games gebeurd. En je hoort ook regelmatig mensen vragen om meer van dit nieuws of meer van dat nieuws, maar we kunnen nooit iedereen tevreden houden.

Ik denk dat we het beste weer een zustersite kunnen krijgen die games verzorgt, net als Fok het algemene nieuws doet. RealGamer schijnt online verder te willen gaan, wie weet is dat onze oplossing. Gewoon headlines uitwisselen, klaar :)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 11 juni 2001 23:17 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

Wouter, als je dat bewuste draadje ook leest haal ik er IMHO één terechte kritiek aan:
[..]

OK, ik geef toe, 't is een ouwe }:O (maar die heb je zelf opgehaald :P )

Hij stipt wel een mooi punt aan:
Wat doet die engine met een kaart als de geForce4 bijv..

Toch hardware, maar dan vanuit een andere hoek bekeken.
Zoiets wordt toch ook vrij regelmatig gepost? Uitleg over FSAA, biliniar filtering, vertex shaders etc. etc.

Het lijkt mij trouwens ook ongelooflijk kewl om in een review uit te leggen hoe een 'echte' 3d engine (van Quake ofzo) inelkaar zit, maar ik weet niet waar ik die kennis vandaan moet halen, dus dat zou waarschijnlijk maanden aan onderzoek kosten :)

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Yupz, is ook heel goed ;)

T.net kan zich volgens mij ook verheugen op een flink aantal beroeps-ITers tussen de users, wellicht is het ook interessant om zo nu en dan wat bredere onderwerpen verder te belichten ( .NET misschien?).

[quake 3d engine review]
So? Da's niet erg, maar het is wel verd*mde interessant lijkt me :)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Eigen 'diepe' content is natuurlijk heel erg mooi voor een site, maar er moet dan wel veel tijd in gestoken worden om het goed te doen. Als je nu kijkt naar de hoeveelheid nieuws op de frontpage ;( denk ik niet dat het erg verstandig is om daar een aantal mensen 'full-time' op te zetten :(

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mmjah..
Misschien eens een gastschrijver oid, of een (stille) oproep plaatsen?

• Dessie
1.> Dus dat groene game hokje is binnenkort verdwenen?????? :?
2.> Het heeft geen zin om nog langer game besprekingen in te sturen?????? :?
Weten we gelijk fff waar we aan toe zijn , en het bespaart velen weer een hoop werk. :7

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 11 juni 2001 23:40 schreef Destroyer_Dessie het volgende:
1.> Dus dat groene game hokje is binnenkort verdwenen?????? :?
blijft natuurlijk staan voor historische doeleinden en heel af en toe een console / lanparty berichtje
2.> Het heeft geen zin om nog langer game besprekingen in te sturen?????? :?
Weten we gelijk fff waar we aan toe zijn , en het bespaart velen weer een hoop werk. :7
Op dit moment niet nee. Misschien in de toekomst weer, maar dan waarschijnlijk op een soort zustersite zoals Gamer.nl vroeger was.

• Dessie
Oke het is mij allemaal weer zeer duidelijk geworden , hoe de zaken er voor staan.
Wouter bedankt voor je goede uitleg en de rest ook voor hun reaktie natuurlijk.
Misschien in de toekomst!!!!!!!!!!!!!
"more games" ,"more news" , "more TWEAKERS"

Ik blijf nog wel steeds met het "mission failed" gevoel zitten :)
Pagina: 1