Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• o_obi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-01-2020
Ik zoek een?
TV, voorkeur gaat uit naar LED. Het liefst ook met een smalle rand.

Wat is je budget?
+-€ 700

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV te kijken, gamen (PS4). Verder geen speciale wensen zoals netflix, uitzending gemist e.d..

Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung UE46F6320

Welke vragen heb je hier nog over?
Zie door de bomen het bos niet meer, er zijn zó veel verschillende modellen met specificaties.. iemand advies?

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
De Sony w serie word algemeen beschouwd als de beste led tv die er is.
Zie ook al die andere topic's die er over gaan.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
michael3 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:29:
De Sony w serie word algemeen beschouwd als de beste led tv die er is.
Zie ook al die andere topic's die er over gaan.
Ik zie dat je de Sony W-serie adviseert zoals die in vele topics voorbij komen. Dit zijn inderdaad prima lcd televisies en in de genoemde prijsklasse zou dat zeker mijn keuze zijn. Maar om ze te bombarderen tot de beste lcd's lijkt me te kort door de bocht.

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:57
o_obi schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:03:
Ik zoek een?
TV, voorkeur gaat uit naar LED. Het liefst ook met een smalle rand.

Wat is je budget?
+-€ 700

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV te kijken, gamen (PS4). Verder geen speciale wensen zoals netflix, uitzending gemist e.d..

Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung UE46F6320

Welke vragen heb je hier nog over?
Zie door de bomen het bos niet meer, er zijn zó veel verschillende modellen met specificaties.. iemand advies?
Ik zou kijken naar de Samsung UE48H6200 en de Sony KDL 50W705. Beide zijn 100 euro over budget maar wel een stukje groter EN het nieuwste 2014 model.

Reviews van de Samsung (zelfde TV als H6200 alleen zonder 3d brillen) en Sony.
  • Sony heeft lagere lag met gaming (= beter voor gaming).
  • Sony heeft betere kleuren calibratie out-of-the-box
  • Samsung heeft snellere processor voor snellere GUI
  • Samsung heeft betere SMART TV functionaliteiten
  • Samsung heeft een betere ingebouwde media speler (mkv afspelen etc)
  • Samsung heeft betere BFI techniek voor betere bewegende beelden

Instagram

• michael3
S1NN3D schreef op maandag 30 juni 2014 @ 07:48:
[...]

Ik zie dat je de Sony W-serie adviseert zoals die in vele topics voorbij komen. Dit zijn inderdaad prima lcd televisies en in de genoemde prijsklasse zou dat zeker mijn keuze zijn. Maar om ze te bombarderen tot de beste lcd's lijkt me te kort door de bocht.
Grappig dat je dat zegt aangezien jij ook telkens de Sony W serie adviseert.
Hier bevestigt je het zelf zie qoute.
S1NN3D schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:57:
Sony W-series. Beste optie in mijn ogen.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• S1NN3D
  • Niet online
Off-topic:
michael3 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 09:02:
Grappig dat je dat zegt aangezien jij ook telkens de Sony W serie adviseert.
Hier bevestigt je het zelf zie qoute.
Fijn dat je andermans adviezen overneemt en probeert uit te dragen. Het is niet nodig om aan te geven wat ik waar, wanneer heb aangegeven. Dat weet ik zelf prima. Je moet het echter wel in de juiste context zien, het budget is dan leidend. En wanneer het budget iet al te ruim is, is de W-serie inderdaad een prima keuze. Maar laten we TS hier verder niet mee vermoeien.

On-topic:
Furfoot schreef op maandag 30 juni 2014 @ 08:13:
Ik zou kijken naar de Samsung UE48H6200 en de Sony KDL 50W705. Beide zijn 100 euro over budget maar wel een stukje groter EN het nieuwste 2014 model.
Ik ben het met je eens dat Samsung's "smart"-functionaliteit beter is uitgewerkt dan bij Sony. Aan de andere kant vind ik dat geen dealmaker of -breaker omdat ik "smart" geen interessant feature vind. Met een htpc ben je zo veel beter uit.
De genoemde Sony W705 vind ik gezien de prijs niet de beste keuze. Voor hetzelfde geld kun je beter de W805 kopen welke een beter paneel heeft.

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:57
S1NN3D schreef op maandag 30 juni 2014 @ 09:38:
Ik ben het met je eens dat Samsung's "smart"-functionaliteit beter is uitgewerkt dan bij Sony. Aan de andere kant vind ik dat geen dealmaker of -breaker omdat ik "smart" geen interessant feature vind. Met een htpc ben je zo veel beter uit.
De genoemde Sony W705 vind ik gezien de prijs niet de beste keuze. Voor hetzelfde geld kun je beter de W805 kopen welke een beter paneel heeft.
Klopt uiteindelijk moet TS zelf beslissen wat er voor hem doorslaggevend is. Mijn voorkeur ging uiteindelijk naar de Samsung omdat voor mijn doeleinden (DLNA mkv, netflix, tv kijken, gamen) ik dan geen htpc/mediaplayer/decoder of ander los kastje meer nodig had.

W805 is ook een goede keuze al is het wel een 2013 model. Nog een verschil die ik vergeten ben is dat de Samsung 3D heeft en de W705 niet. De W805 heeft wel weer 3D.

Instagram

• S1NN3D
  • Niet online
De W805A is van 2013. Ik linkte naar de W805B en die is wel van 2014 en beschikt inderdaad over 3D mogelijkheden. :+

• michael3
S1NN3D schreef op maandag 30 juni 2014 @ 09:38:
Off-topic:

[...]

Fijn dat je andermans adviezen overneemt en probeert uit te dragen. Het is niet nodig om aan te geven wat ik waar, wanneer heb aangegeven. Dat weet ik zelf prima. Je moet het echter wel in de juiste context zien, het budget is dan leidend. En wanneer het budget iet al te ruim is, is de W-serie inderdaad een prima keuze. Maar laten we TS hier verder niet mee vermoeien.
Mijn advies ging voor de TS op en zijn gestelde budget.
De W serie is inderdaad niet de aller beste LCD die er is maar wel voor het gestelde budget.

Maar laten we er nu maar over ophouden, we zijn het tenslotte toch eens dat de W serie de betere keus is voor het budget.

Zelf zou ik persoonlijk gewoon een Panasonic plasma ergens vandaag zien te halen of in een webshop die ze nog leveren of misschien tweedehands op marktplaats of zo.
Want de Panasonic Plasma schermen zijn wel de Beste TV's die er zijn.
Buiten OLED om dan, want dat word de opvolger van Plasma.

Pagina: 1