Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

advies all in one printer

Pagina: 1
Acties:

• nniicc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-09-2023
Ik ben aan een nieuwe printer toe. M'n huidige printer, Epson Stylus Photo PX700W, toont bij het opstarten een foutmelding "inktkussentjes van printer aan eind levensduur". Als ik die foutmelding google, dan zal dat onderhoud blijkbaar €100 kosten. Ik ben nooit tevreden geweest over het toestel: Print zogezegd x paginas per minuut maar als je één pagina wil printen duurt het vijf minuten voor die ene pagina eruit komt. Wifi connectie valt vaak weg. Pagina's blokkeren vaak, zodat ik soms verschillende keren moet herprinten. Printer doet vervelend als ik goedkope cartridges gebruik.

Ik print niet veel, maar een paar honderd pagina's per jaar. De helft daarvan is in kleur. Fotokwaliteit hoeft niet. Scanner is wel nodig. Graag een printer die geen verschillende minuten nodig heeft om één pagina af te drukken. En die geen fortuin aan inkt kost.

Iemand hier met een printer waar hij/zij tevreden over is?

Doen alle printers tegenwoordig moeilijk over goedkopere inktcartridges?

Kan er mij iemand een site aanraden waar je printers kan vergelijken die hier (en niet alleen in de VS) verkocht worden? Na wat googlen zie ik door de bomen het bos niet meer. Is er een site waar je de gemiddelde kost per pagina kunt vergelijken?

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11 23:47
De Consumentenbond heeft onlangs veel printers getest. Je kunt, als je nog geen lid bent, een gratis proeflidmaatschap aanvragen van 3 maanden en alle resultaten inzien.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:43

FeaR

In GoT we trust

CEA > OH

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• nniicc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-09-2023
Is het beter om een kleurenlaser printer te kopen en een afzonderlijke scanner? Deze hier bv kost maar €110 http://www.printershop.be...ters/samsung-clp-365.html ?