USB poort denon x2000 werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

• yep123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-01 10:28
Hallo,

Sinds ik de Denon X2000 gebruik heb ik nooit problemen gehad met de usb poort aan de voorkant, werkte altijd prima.

Sinds vandaag zegt de receiver echter no connection als ik de usb erin doe. Van alles gedaan zoals ander stickje, Op de blue ray speler werkt het stickje wel perfect.

Iemand een idee hoe je dit zelf kunt oplossen?

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:14

RnB

Al een factory reset gedaan?
Als dat niet werkt, ben ik bang dat de poort defect is.

Verwijderd

En een andere stick?

• yep123
Hoi,

Ander stickje doet het ook niet. Op een Engels forum hebben ze het over een cold reset, weet iemand wat dat is.

Gr

• yep123
Hoi,

Factory reset nog niet gedaan, dat wil ik tot het laatst bewaren omdat ik dan alles weer opnieuw moet instellen.

Verwijderd

yep123 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 12:24:
Hoi,

Ander stickje doet het ook niet. Op een Engels forum hebben ze het over een cold reset, weet iemand wat dat is.

Gr
Dat staat ongetwijfeld in je manual. Even lezen dus.

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Was het wel de zelfde usb stick die altijd werkte?
Heb het zelf ook wel is dat sommige USB sticken gewoon niet werken en dan andere weer wel.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• dorenberg
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:25
waarschijnlijk is je stick NTFS geformateerd. Probeer FAT of FAT32. Hierna werkte het bij mij prima. Had hetzelfde probleem.

[ Voor 14% gewijzigd door dorenberg op 04-07-2014 09:19 ]

• yep123
Hallo,

Ik ben 17 dagen op vakantie geweest. Die tijd is de Denon van de stroom geweest. Bij terugkomst geen probleem meer met de usb ingang.

Probleem dus opgelost.
Pagina: 1