Hallo allemaal,
Ik ga eind augustus aan mijn nieuwe opleiding beginnen, namelijk applicatieontwikkelaar niveau 4.
Hiervoor heb ik een nieuwe laptop nodig, heb nu namelijk een Asus U50VG en denk niet dat die er mee doorkan haha. Ik game ook redelijk veel (League of Legends voornamelijk) en wil dus een goede laptop voor school en gaming. Mijn Budget licht zo rond de 700 euro
Ik heb een lijst van school gekregen met de specs die ik nodig moet hebben, ik heb daar jullie hulp bij nodig want ik snap er de ballen van.
Laptopeisen:
- Snelle 64 bit processor: Minimaal Intel i5 of vergelijkbaar met VT-ondersteuning
- Ten minste 6 GB geheuben (Type DDR3). Aanbevolen 8 GB of meer
- Harddisk met opslagcapaciteit van minimaal 500 GB en DVD+/-ReWriter.
- Voldoende USB2 en bij voorkeur USB 3.0 aansluitingen.
- Netwerkaansluiting, zowel bedraad als draadloos
- Capaciteit accu voldoende voor minimaal 4 uur gebruik zonder laadapparaat.
- Aanbevolen beeldscherm tussen 13" en 17". Afhankelijk van persoonlijke voorkeur.( Niet te groot maar ook niet klein)
- Videokaart met volledige ondersteuning van Direct X11
- Besturingssysteem 64 bit Windows 7 pro/ultimate of Windows 8 Professional
Ik ben dus van plan me laptop veel mee te nemen, dus het liefst niet al te groot.
Alvast bedankt !
Ik ga eind augustus aan mijn nieuwe opleiding beginnen, namelijk applicatieontwikkelaar niveau 4.
Hiervoor heb ik een nieuwe laptop nodig, heb nu namelijk een Asus U50VG en denk niet dat die er mee doorkan haha. Ik game ook redelijk veel (League of Legends voornamelijk) en wil dus een goede laptop voor school en gaming. Mijn Budget licht zo rond de 700 euro
Ik heb een lijst van school gekregen met de specs die ik nodig moet hebben, ik heb daar jullie hulp bij nodig want ik snap er de ballen van.
Laptopeisen:
- Snelle 64 bit processor: Minimaal Intel i5 of vergelijkbaar met VT-ondersteuning
- Ten minste 6 GB geheuben (Type DDR3). Aanbevolen 8 GB of meer
- Harddisk met opslagcapaciteit van minimaal 500 GB en DVD+/-ReWriter.
- Voldoende USB2 en bij voorkeur USB 3.0 aansluitingen.
- Netwerkaansluiting, zowel bedraad als draadloos
- Capaciteit accu voldoende voor minimaal 4 uur gebruik zonder laadapparaat.
- Aanbevolen beeldscherm tussen 13" en 17". Afhankelijk van persoonlijke voorkeur.( Niet te groot maar ook niet klein)
- Videokaart met volledige ondersteuning van Direct X11
- Besturingssysteem 64 bit Windows 7 pro/ultimate of Windows 8 Professional
Ik ben dus van plan me laptop veel mee te nemen, dus het liefst niet al te groot.
Alvast bedankt !