Hallo,sinds kort hapert mijn PS3 bij het spelen van bijvoorbeeld FIFA 14 (om de 5 seconde stop het beeld/geluid voor 1 seconde), en reageert erg traag wat betreft aan- en uitzetten en in het XMB-menu. Wanneer ik mijn PS3 helemaal reset kan ik FIFA spelen zonder haperingen maar wanneer ik de systeemupdate doe naar de recentste versie begint het haperen weer, waardoor ik er dus vanuit ga dat de HDD kapot is.
Daarom heb ik eerst via 'HDD regenerator 2011' gezocht naar fouten op deze HDD, en deze kon geen 'bad sectors' vinden, slechts enkele 'delay sectors'. Ook 'HDD tune pro's Error Scan' kon geen fouten vinden (alleen maar groene blokjes). Kan ik er nu 100% vanuit gaan dat het probleem niét bij de HDD ligt? En zo ja, weet iemand wat er dan wel aan de hand is?
Alvast bedankt!
Groetjes Steven
Daarom heb ik eerst via 'HDD regenerator 2011' gezocht naar fouten op deze HDD, en deze kon geen 'bad sectors' vinden, slechts enkele 'delay sectors'. Ook 'HDD tune pro's Error Scan' kon geen fouten vinden (alleen maar groene blokjes). Kan ik er nu 100% vanuit gaan dat het probleem niét bij de HDD ligt? En zo ja, weet iemand wat er dan wel aan de hand is?
Alvast bedankt!
Groetjes Steven