Passieve soundbars niet te vinden...

Pagina: 1
Acties:

• pvanmegen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:58
Ik heb sinds een week een mooie televisie en daarbij een andere televisiekast gekocht, de vorige was nog zo'n grote kast voor de oude 'toeter' tv's. Nu heb ik een 5.1 setup met tannoy MX-C die tot voor kort natuurlijk netjes op de kast stond.

Nu is de nieuwe tv, die op de kast staat maar een paar centimeter hoog vanaf de plank, de Tannoy past daar niet meer voor. Nu ben ik gaan zoeken naar een vervanger en kom dan eigenlijk niet verder dan soundbars die niet zo hoog zijn. Platte centers zijn er niet of ik kan ze niet vinden.

Ik heb een Onkyo reciever dus ik zou graag een Onkyo of Samsung (TV) willen hebben, dan werkt dat misschien wel samen. De LS-B40 van Onkyo zou kunnen maar die is volgens de reviews dan weer niet zo best. Deze is overigens actief dus dan zou ik met een pre-out van de reciever moeten gaan werken wat weer vetragingen gaat opleveren.

Wat zouden jullie doen?

http://www.avx.hu/forum/u...14265700%201289638862.jpg

http://www.nl.onkyo.com/assets/2/5/7/3/2/LS-B40_R976x488.png

Live today! Nobody promised you tomorrow.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-01 14:44
Ik heb mijn center áchter mijn tv voet liggen, in plaats van onder het scherm.
Zonde als je een hele mooie speaker hebt, want je ziet hem niet meer. Maar qua geluid maakt het niet gek veel uit.
Misschien ook een idee?

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

TV ophangen vlak boven de kast met een beugel?

óf

Center ophangen vlak boven TV?

Andere opties lijken me ingewikkelder, kostbaarder en waarschijnlijk qua geluid een slechtere optie..

[ Voor 37% gewijzigd door noes op 28-06-2014 23:15 ]

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

• pvanmegen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:58
Dat zijn goede opties boys, vooral om hem achter de tv te leggen. Hij is echter te diep om dat te doen. Een beugel wil ik eigenlijk niet. De center boven de TV hangen ga ik eens bekijken. Een mooi plankje en ik ben vertrokken! De Onkyo LB 40 is ook 10 cm hoog zag ik net dus dan zou ik de TV omhoog moeten plaatsen...

Live today! Nobody promised you tomorrow.

• serial_killa159
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:40
Ik weet niet welke tv kast je hebt, maar je kan de center ook in de kast proberen te steken, net onder de tv.

Discogs collection

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:53

DjVe

Hatsaflats!

Monitor audio en Kef hebben een passieve soundbar in het assortiment zitten
Pagina: 1