I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Vind sowieso Frankrijk erg goed voor de dag komen, ze zijn dodelijk in de counter en Benzema is een echte killer. Grote kans dat ze Duitsland hierna gaan treffen, dat gaat ook een interessante wedstrijd worden
Deschamps gaf het probleem aan:Vlassie1980 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:17:
Appeltje eitje voor Frankrijk: 3-0
Vind sowieso Frankrijk erg goed voor de dag komen, ze zijn dodelijk in de counter en Benzema is een echte killer. Grote kans dat ze Duitsland hierna gaan treffen, dat gaat ook een interessante wedstrijd worden
Tegen Zwitserland was Zwitserland de ploeg met balbezit en kon Frankrijk snelle uitvallen doen (reactievoetbal heh heh). Tegen Nigeria verwacht hij meer balbezit voor Frankrijk.
Verschillende speelstijlen kunnen veel doen.Vlassie1980 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:17:
Zo zag je dat de speelstijl van NL tegen Mexico niet zo effectief was als tegen Chilli welke zelf veel meer deden aanvallen.
Het spel maken is altijd lastig. En heeft als nadeel dat je altijd wel een keer verliest. Kijk maar naar Nederland in 2000, 1974 en 1978 en 1998. Allemaal jaren waarin we eigenlijk verdiende om te winnen qua spel. Maar dan tegen zo'n onhandige counter aan lopen. ( of zo stom zijn om tijdens de wedstrijd ook twee penalty's te missen ).
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Realistisch? Frankrijk en de Duitsers winnen natuurlijk, dat was anders geweest als ze tegen Ghana en Ivoorkust hadden gemoeten.
[ Voor 9% gewijzigd door Sjah op 30-06-2014 15:46 ]
Tegen Zwitserland wel inderdaad. De laatste groepswedstrijd vond ik Frankrijk bijzonder zwak voor de goal. Alles recht op de keeper en een enorm contrast met de schitterende goals tegen de Zwitsers. Ben benieuwd welk team we straks gaan zien.Vlassie1980 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:17:
Vind sowieso Frankrijk erg goed voor de dag komen, ze zijn dodelijk in de counter en Benzema is een echte killer.
... not as I do.
De laatste wedstrijd van de Fransen was idd een schoolvoorbeeld van kansen missen. Als ze zo vanavond spelen geef ik Nigeria nog een kans, maar verwacht dat de Fransen het klusje wel gewoon klaren (al dan niet met verlenging)Clush schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:23:
[...]
Tegen Zwitserland wel inderdaad. De laatste groepswedstrijd vond ik Frankrijk bijzonder zwak voor de goal. Alles recht op de keeper en een enorm contrast met de schitterende goals tegen de Zwitsers. Ben benieuwd welk team we straks gaan zien.
Wel een leuke wedstrijd tot nu toe. Nigeria doet goed mee en er zijn aanvallen en kansen over en weer.Chris Smoove schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:56:
En daar gaan we weer. Frankrijk gaat met gemak door.
Tot nu toe zijn alle groepswinnaars ook winnaar in hun achtste finale. Toeval...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 71% gewijzigd door Fiber op 30-06-2014 18:19 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
nogal ja...vhal schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:19:
Commentator heeft een bril nodig...
Volgens mij was het ook buitenspel. 1 been stond stuk verder.
Hij kletst nogal wat onzin ja.vhal schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:19:
Commentator heeft een bril nodig...
Hij kan geen New Jersey uitspreken. Ook grappig
Dan de speler direct naast hem Ja, maar verder daarachter stond nog een fransman die het weer onside maakte imho.schwarzenegger schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:19:
[...]
Volgens mij was het ook buitenspel. 1 been stond stuk verder.
How do you save a random generator ?
Een been verschil als ik het goed zie.
[ Voor 30% gewijzigd door Chris Smoove op 30-06-2014 18:22 ]
Ach hij is ook een jaartje ouderChris Smoove schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:21:
Ik zeg het nog een keer dit is geen buitenspel
Zou het familie zijn van Arno?Chris Smoove schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:21:
Ik zeg het nog een keer dit is geen buitenspel
Dan duurt het vijf minuten en heeft de NOS man ook door dat het inderdaad buitenspel was.
★ What does that mean? ★
★ What does that mean? ★
Ieder zijn eigen meningMrMonkE schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:22:
Die heft het niet op hoor Jerry,
Gewoon te lastig te zien op deze beelden.
... not as I do.
@Jerry
Er zal wel een stil komen die onomstitelijk als feit gaat fungeren. Dan zullen we het zien
★ What does that mean? ★
@Jerry
Er zal wel een stil komen die onomstitelijk als feit gaat fungeren. Dan zullen we het zien
★ What does that mean? ★
Als die Nigeriaan vlat heeft Giroud rood.
★ What does that mean? ★
Ik geef mijn pool graag op voor een mooie, onverwachte, spectaculaire winst van Nigeria...5V1NA70G schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:26:
Hmm ik heb 2-1 voor frankrijk in m'n poouledingetje, maar als ik dit zo zie O.o
Verder speelt Nigeria erg verrassend!
★ What does that mean? ★

Daar is een ander topic over...Saturnus schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:37:
Wat een obvious shit praat die commentator alweer zo vroeg in de wedstrijd...
En je hoeft er niet naar te luisteren, zet gewoon de BBC op of zo...
... not as I do.
Zit al tijde op hem te letten. En nu bijna eigen goal.
Zeker spaarrekening in Frankrijk geopend recent.
Holy cow dat stadion is HOOG!!
[ Voor 9% gewijzigd door MrMonkE op 30-06-2014 18:44 ]
★ What does that mean? ★
Edit: Commentator brilletje, het was buitenspel geen overtreding

[ Voor 28% gewijzigd door Jerry op 30-06-2014 18:48 ]
Wat een verschil met Costa Rica - Griekenland gister, die wedstrijd duurde drie dagen.
... not as I do.
Nigeria had ook 1-0 voor moeten staan, met die foute beslissing van buitenspel.Jerry schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:47:
De aanvallen van Frankrijk vallen echt zwaar tegen. Nigeria is tot nu toe gevaarlijker.
Edit: Commentator brilletje, het was buitenspel geen overtreding
Ok, toch buitenspel.
[ Voor 11% gewijzigd door Soldaatje op 30-06-2014 18:56 ]
★ What does that mean? ★
★ What does that mean? ★

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Dit is in het spel en bovendien volgens mij niet geheel opzettelijk.vhal schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:13:
En mensen maar klagen over de actie van Suarez...
Dat is toch de regel?
★ What does that mean? ★
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ook geen strafschop tegen. Ze hebben wel redelijk wat mazzel.uchiha tijntje schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:15:
Komt Frankrijk wel erg goed weg. Ben benieuwd wat de blessure is...
Ik zie Frankrijk dit ook nog wel onterecht winnen.
klopt.MrMonkE schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:15:
Is het nu zo dat hij geel heeft gehad en daarom nooit meer achteraf kan worden bestraft?
Dat is toch de regel?
... not as I do.
Klopt, ze moeten het doen zoals in amateur voetbal op het moment. Geel is 10 minuten eruituchiha tijntje schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:17:
Ik vind dit soort situaties eigenlijk zo gemeen. Een speler van Frankrijk maakt zo'n overtreding, krijg maar slechts geel, en de komende 3 minuten hebben ze even een spel overwicht omdat de tegenstander maar met 10 man speelt. Dubbele straf...
Verander geluk maar in schandalig ;-)Tupac schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:12:
Geluk dat het geen rood was..
@JErry
Dat wist ik niet. Dat is wel goeie regel ja.
[ Voor 19% gewijzigd door MrMonkE op 30-06-2014 19:19 ]
★ What does that mean? ★
Dan staan er praktisch nooit 22 spelers op het veld! Maar zou een goede maatregel zijn.Jerry schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:18:
[...]
Klopt, ze moeten het doen zoals in amateur voetbal op het moment. Geel is 10 minuten eruit.
10 minuten? Is dat niet een beetje veel? Wat is er mis met 2 of 3 minuten net als bij andere sporten? Of eventueel 5?Jerry schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:18:
[...]
Klopt, ze moeten het doen zoals in amateur voetbal op het moment. Geel is 10 minuten eruit.
-
★ What does that mean? ★
Is ook alleen in het begin. Daarna zijn ze eraan gewend en gaat het een stuk beter. Samen met continue doorwisselen zijn dat mijn 2 meestgewenste veranderingen voor het komende WK. Videoscheids zou ik ook graag willen zien, maar stoort op dit moment nog niet zoveel als die andere 2.Tk55 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:19:
[...]
Dan staan er praktisch nooit 22 spelers op het veld! Maar zou een goede maatregel zijn.
Omdat een blessure al snel zo lang duurt en je dan dus eigenlijk geen echte straf hebt omdat je tegelijk weer erin komt.Edd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:20:
[...]
10 minuten? Is dat niet een beetje veel? Wat is er mis met 2 of 3 minuten net als bij andere sporten? Of eventueel 5?
Daar dient dan ook Rood voor om het voordeel uit te sluiten.uchiha tijntje schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:17:
Ik vind dit soort situaties eigenlijk zo gemeen. Een speler van Frankrijk maakt zo'n overtreding, krijg maar slechts geel, en de komende 3 minuten hebben ze even een spel overwicht omdat de tegenstander maar met 10 man speelt. Dubbele straf...
How do you save a random generator ?
Verwijderd
Tijdstraffen werken de-escalerend.Edd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:21:
Ik zie het al voor me.. 10 man binnen 5 minuten allemaal geel.. Dat wordt prijsschieten
Mij lijkt doorwisselen geen goed idee, ik vind juist zo'n sleitageslag waarbij iedereen aan het eind van de wedstrijd met z'n tong op z'n schoenen loopt wel mooi. Wordt fysiek echt een heel andere sport als je door mag wisselenMartinspire schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:21:
[...]
Is ook alleen in het begin. Daarna zijn ze eraan gewend en gaat het een stuk beter. Samen met continue doorwisselen zijn dat mijn 2 meestgewenste veranderingen voor het komende WK. Videoscheids zou ik ook graag willen zien, maar stoort op dit moment nog niet zoveel als die andere 2.
[...]
Omdat een blessure al snel zo lang duurt en je dan dus eigenlijk geen echte straf hebt omdat je tegelijk weer erin komt.
Maar goed, hopen dat Nigeria het toch het gaat redden. Fransen spelen als een natte krant
En het is natuurlijk geweldig als een goede wissel het verschil kan maken zoals Huntelaar, Depay!Polbeer91 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:24:
[...]
Mij lijkt doorwisselen geen goed idee, ik vind juist zo'n sleitageslag waarbij iedereen aan het eind van de wedstrijd met z'n tong op z'n schoenen loopt wel mooi. Wordt fysiek echt een heel andere sport als je door mag wisselen

Geen ENKELE wedstrijd op dit WK is tot nu toe appeltje eitje geweest en nu dat we met de beste 16 landen spelen zal dat helemaal niet meer waar zijn. Colombia won nog het gemakkelijkste tot nu toe (van de tot nu toe gespeelde westrijden in de 8ste finale) , maar da's de schuld van die vampier.Vlassie1980 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:17:
Dus stop met het roepen van makkie makkie makkie. DIT IS HET WK VOETBAL! (niet te vergelijken met wat dan ook)
[ Voor 6% gewijzigd door Kain_niaK op 30-06-2014 19:39 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Dat half uur is toch een mooie opsteker voor Nederland.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
[ Voor 3% gewijzigd door schwarzenegger op 30-06-2014 19:28 ]
Dit topic is gesloten.