Hahahah coach weggestuurd
2e keer penalties in deze serie. Sjongejonge zeg.
Anoniem: 244101
Volgens mij riepen er best veel dat Mexico een lastige horde waskenneth schreef op maandag 30 juni 2014 @ 00:39:
[...]
Juist, de paar mensen die riepen dat Mexico geen probleem mocht worden zullen hun les wel geleerd hebben toch?
En de Coach mag weg.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vandaar: "... de paar mensen die ..."Anoniem: 244101 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 00:40:
[...]
Volgens mij riepen er best veel dat Mexico een lastige horde wasZeker i.v.m. die hitte.
Je zou nu verwachten dat zelfs die rasoptimisten wat realistischer geworden zouden zijn.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Kom op Griekenland, mis gelijk de eerste drie, kan ik gaan slapen ...
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Nee neee.. De oranje leeuw heeft a.s. zaterdag om 22:00 uur trek in Gyros!kenneth schreef op maandag 30 juni 2014 @ 00:42:
Kom op Griekenland, mis gelijk de eerste drie, kan ik gaan slapen ...
⏩ PVOutput☀️
Coach weg, nu maar de grieken willekeurig strafschoppen laten nemen?
Nou kom op met die penalty's, ik wil gaan slapen.
Was Mexico een probleem dan...?kenneth schreef op maandag 30 juni 2014 @ 00:39:
[...]
Juist, de paar mensen die riepen dat Mexico geen probleem mocht worden zullen hun les wel geleerd hebben toch?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het lijstje was al bekendIceBlackz schreef op maandag 30 juni 2014 @ 00:44:
Gezien hoe lang die coach nog op het veld bleef nadat hij weggestuurd was, lijkt het mij dat hij al wel een lijstje heeft doorgegeven.IceBlackz schreef op maandag 30 juni 2014 @ 00:44:
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Alsnog, de volgorde maakt verder toch niet echt uit in de huidige staat dat de spelers zijn
Op 1 of andere manier hoop ik dat ze morgenochtend nog bezig zijn.
How do you save a random generator ?
Technisch is het al morgen toch??enchion schreef op maandag 30 juni 2014 @ 00:46:
Das een wedstrijd van meer dan 24 uur lol
Hopelijk leuke spannende serie!
⏩ PVOutput☀️
387-387 of zo...enchion schreef op maandag 30 juni 2014 @ 00:46:
Of nog steeds 0-0 omdat er niemand meer raak schiet...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
1-1
Twente!
Die eerste Griek was koud, ijskoud zeg.
⏩ PVOutput☀️
Ziet er tot nu toe beter uit dan eergisteren.
Feilloos binnen geknald door Ruiz
⏩ PVOutput☀️
2-2
Be yourself, no matter what they say ...
Tot nog toe knap ingeschoten...
Wanneer was dat ook alweer? Een jeugd-WK ergens in 2007 met een shootout tussen Nederland en Nigeria die eeuwig duurde? Wat een spanning was dat zeg ... en dan verliezen.
4 penalties gehad, alle 4 waren perfect en kansloos voor iedere keeper.
⏩ PVOutput☀️
Scheelde niet veel zeg!
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
De kleur van de tong van die 3e Costaricaan
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Pfff, zo slecht als ze voetballen, zo goed trappen ze deze penalties
Laten we maar zorgen dat we in de reguliere speeltijd winnen..
[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-06-2014 00:53 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik voel een 2e sessie strafschoppen aankomen....
Wordt steeds spannender.
⏩ PVOutput☀️
2005. Nederland verloor toen de 12e strafschop werd gestopt.kenneth schreef op maandag 30 juni 2014 @ 00:51:
Wanneer was dat ook alweer? Een jeugd-WK ergens in 2007 met een shootout tussen Nederland en Nigeria die eeuwig duurde? Wat een spanning was dat zeg ... en dan verliezen.
Be yourself, no matter what they say ...
Zelfs Campbell scoort, ondanks dat hij bekaf is
Had makkelijk gepakt kunnen worden.
Ned zou penalty shootout verliezen van allebei de landen zou het zover komen....

Wel errug rustig!
⏩ PVOutput☀️
Ik zou niet meer voorspellen al 2x foutChris Smoove schreef op maandag 30 juni 2014 @ 00:53:
Campbell mist
Thanksvoske1983 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 00:53:
[...]
2005. Nederland verloor toen de 12e strafschop werd gestopt.
Costa Rica here we come!
Heel erg goed gepakt!!
⏩ PVOutput☀️
Meh, had liever Griekenland door zien gaan.

Kak, gaan we dadelijk weer de supportersstrijd verliezen.
Nederland - Costa Rica!!!!!!
Duidelijk. We moeten het in de volgende ronde niet op penalties aan laten komen
Erg netjes hoor, vijf uit vijf.
Yeuy CRC doorrr als slachtoffer voor NL!
Dus geen Gyros.
⏩ PVOutput☀️
Godverdomme mooie penalty's van CR.
Gelukkig niet een week lang kansloze gyrosgrapjes op Facebook.
Dus Costa Rica word het uitgeputte slachtoffer.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik ga morgen een Gyros schotel eten om de lokale Griek een hart onder de riem te steken!
Laten we ze stiekum allemaal door KJH nemen...RoD schreef op maandag 30 juni 2014 @ 00:55:
Hehe, de beslissing is dan eindelijk gevallen. Costa Rica, maakt jullie borst maar nat
Scherp opgemerkt, idd zelden 5 uit 5 ingeschoten gezien.RoD schreef op maandag 30 juni 2014 @ 00:55:
Toch blij dat het Costa Rica is.
Wat een naam trouwens van die griek die heeft gescoord

⏩ PVOutput☀️
Papastathopoulos. Uit het hoofd.uchiha tijntje schreef op maandag 30 juni 2014 @ 00:57:
Wat een naam trouwens van die griek die heeft gescoord
[ Voor 71% gewijzigd door Jaap-Jan op 30-06-2014 00:58 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Dumbass Gekas?
Bananen.roches schreef op maandag 30 juni 2014 @ 00:57:
Wat voor vlees gaan we nu eten dan?

7 actieve vulkanen waren het toch? Kunnen gedoofd worden. 
ik viel binnen aan het eind van de tweede helft. Grieken speelden een leuk potje aan het eind. Jammer dat ze het niet konden verzilveren.
ik viel binnen aan het eind van de tweede helft. Grieken speelden een leuk potje aan het eind. Jammer dat ze het niet konden verzilveren.
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Boeiend slot van een over het algemeen weinig boeiende wedstrijd. Truste!
Ruiz, zaterdag.roches schreef op maandag 30 juni 2014 @ 00:57:
Wat voor vlees gaan we nu eten dan?
http://www.costaricavirtu...taricaanse-gerechten.html
Kies maar, gelukkig leent dit zich niet zo voor stomme plaatjes
NED-CRC lijkt wel een leuke wedstrijd te gaan worden. Zin in!
Kies maar, gelukkig leent dit zich niet zo voor stomme plaatjes
Haha mooi elke keer als die Frans Bauer bij VI zit winnen ze
Frans gaat los en denkt dat we wereldkampioen worden
Gallo Pinto it is.Silvin schreef op maandag 30 juni 2014 @ 01:01:
http://www.costaricavirtu...taricaanse-gerechten.html
Kies maar, gelukkig leent dit zich niet zo voor stomme plaatjesNED-CRC lijkt wel een leuke wedstrijd te gaan worden. Zin in!
De Coach van CRC dus.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
of zoals mijn zoontje zei: papalamepiemelos.
Ook een keer in de halve finale jong EK (of WK?) niet heel lang geleden Nederland tegen Engeland dacht ik, iedereen was al een keer aan de beurt geweest, was wel waar voor m'n geld toen in het Abe Lenstra stadionkenneth schreef op maandag 30 juni 2014 @ 00:51:
Nederland - Zweden op het EK was ook 5 uit 5 voor Nederland toch? Laatste er in geschoten door Robben destijds dacht ik.enchion schreef op maandag 30 juni 2014 @ 00:57:
[...]
Scherp opgemerkt, idd zelden 5 uit 5 ingeschoten gezien.
Toch blij dat het Costa Rica is.
Ik heb de wedstrijden van Costa Rica tot nu toe nog niet gezien, hoe hebben die van Italië en Uruguay kunnen winnen?
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Uruguay is zonder Suarez zelfde niveau als Costa Rica.Arm1n schreef op maandag 30 juni 2014 @ 02:26:
Ik heb de wedstrijden van Costa Rica tot nu toe nog niet gezien, hoe hebben die van Italië en Uruguay kunnen winnen?
Italie had heel veel moeite met de hitte in Fortalezza.
Waarom had je zijn piemel vast dan?TweakersOnly schreef op maandag 30 juni 2014 @ 01:20:
[...]
of zoals mijn zoontje zei: papalamepiemelos.
nvm
[ Voor 83% gewijzigd door horizon1978 op 30-06-2014 09:20 ]
In Manaus had Italie minder moeite dan in Fortaleza gek genoeghorizon1978 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 07:40:
[...]
Uruguay is zonder Suarez zelfde niveau als Costa Rica.
Italie had heel veel moeite met de hitte in Fortalezza.
Dit topic is gesloten.