Hoi mensen,
Ik ben van plan onderstaand systeem aan te schaffen. Het zwaarste gebruik zal zijn tegelijk fotobewerking, films streamen, downloaden, etc.
Ik vraag me alleen af of dit systeem voldoende koeling heeft.
Zoals je op onderstaand plaatje kan zien zit de voeding, die de warmte naar buiten moet blazen, tegenover de CPU.
https://www.facebook.com/...4210090616&type=3&theater
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het volgende:
1. Als ik een Scythe Big Shuriken gebruik, zal deze dan de warmte van de CPU afblazen, rechtstreeks de voeding in, of zullen de shuriken en de voeding elkaar tegenwerken? En indien dat laatste, is de fan van de shuriken om te draaien?
2. Denken jullie dat het systeem voldoende gekoeld wordt als ik ook een fan op de bodem plaats (zoals op de voorbeeldfoto)?
Alvast bedankt!
Systeem zoals gepland:
- Lian Li PC-Q01 behuizing
- Scythe slip stream PWM case fan
- Corsair CS450M
- AsRockB85M-ITX
- i5 4570
- Scythe Big Shuriken 2 rev B
- Crucial Ballistix sport VLP
- Crucial MX100
- 3.5" HDD 1.5TB uit oude systeem
Ik ben van plan onderstaand systeem aan te schaffen. Het zwaarste gebruik zal zijn tegelijk fotobewerking, films streamen, downloaden, etc.
Ik vraag me alleen af of dit systeem voldoende koeling heeft.
Zoals je op onderstaand plaatje kan zien zit de voeding, die de warmte naar buiten moet blazen, tegenover de CPU.
https://www.facebook.com/...4210090616&type=3&theater
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het volgende:
1. Als ik een Scythe Big Shuriken gebruik, zal deze dan de warmte van de CPU afblazen, rechtstreeks de voeding in, of zullen de shuriken en de voeding elkaar tegenwerken? En indien dat laatste, is de fan van de shuriken om te draaien?
2. Denken jullie dat het systeem voldoende gekoeld wordt als ik ook een fan op de bodem plaats (zoals op de voorbeeldfoto)?
Alvast bedankt!
Systeem zoals gepland:
- Lian Li PC-Q01 behuizing
- Scythe slip stream PWM case fan
- Corsair CS450M
- AsRockB85M-ITX
- i5 4570
- Scythe Big Shuriken 2 rev B
- Crucial Ballistix sport VLP
- Crucial MX100
- 3.5" HDD 1.5TB uit oude systeem