Klacht over gebruiker

Pagina: 1
Acties:
  • 556 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:23
Gisteren ook al gemeld, maar ik zie m'n bericht niet terug.
Maar een gebruiker calvinturbo maakt tot vervelende toe reclame voor google android op Windows phone draadjes. Hij krijgt daar meerdere opmerkingen over, maar blijkbaar helpt het niet.
Dit heb ik op dit forum een half jaar eerder ook al een keer gemeld.
Tja wat kan je er aan doen?

Zie reacties op bv deze artikelen

reviews: Nokia Lumia 630: knal voor je knaken
nieuws: Microsoft brengt Lumia 635 met 4g uit in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Wel een beetje jammer dat je er op de FP prat op gaat, dat je er melding van maakt.
drakiesoft in 'reviews: Nokia Lumia 630: knal voor je knaken'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:10

_David_

FP ProMod

llama llama duck

drakiesoft schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 14:18:
Gisteren ook al gemeld, maar ik zie m'n bericht niet terug.
Maar een gebruiker calvinturbo maakt tot vervelende toe reclame voor google android op Windows phone draadjes. Hij krijgt daar meerdere opmerkingen over, maar blijkbaar helpt het niet.
Dit heb ik op dit forum een half jaar eerder ook al een keer gemeld.
Tja wat kan je er aan doen?

Zie reacties op bv deze artikelen

reviews: Nokia Lumia 630: knal voor je knaken
nieuws: Microsoft brengt Lumia 635 met 4g uit in Nederland
Die reacties van hem zijn niet tegen de regels, en deze thread is voor het melden van rare/twijfelactige reclames die door tweakers geserveerd worden niet voor het melden van in jouw ogen fp reacties die de regels overtreden. ( dat kan je hier doen Tweakers Moddereter Forum)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Zulke zaken zijn offtopic, maar zolang de discussie niet ontspoort doen we er verder niets aan. Het is niet alsof hier een betaalde medewerker van google bezig is.

En bij deze discussie is het niet hij, maar jij die de discussie laat ontsporen. Als jij je aan hem ergert, negeer hem dan. Val hem niet aan en daag hem ook niet uit.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Dit topic is gesloten.