[reviews] mooiere weergave

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-10 10:48
Beste tweakers,

Op zich is de kwaliteit van de content zeer goed wat jullie publiceren. Alleen de vormgeving is nog erg simpel. Als ik een review van jullie vergelijk met die van The Verge dan ziet die pagina er bij hun een stuk overzichtelijker uit. Een stuk moderner en een beter gefocust op de inhoudt. De laatste tijd is het al wel beter geworden, met foto's tussen de tekst en quotes ertussen. Maar jullie kunnen nog een grote stap maken.

Ik heb zelf 2 jaar de studie communicatie en multimedia design gevolgd en ik denk dat jullie veel laten liggen bij de opzet van de review pagina. Dit zou best een leuke opdracht kunnen zijn voor een stagiaire of iets.

Misschien zijn jullie er al wel mee bezig, maar dan heb ik niks gezegd haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-10 15:15

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je hebt helemaal gelijk dat de layout van de reviewpagina's aantrekkelijker kan. Dit geldt overigens wel voor meer pagina's. Ik zou ook het liefst de layout flink op de schop gooien door de review in de productomgeving weer te geven (productheader erboven) en de rechterkolom te ditchen zodat de hele breedte van de pagina beschikbaar komt voor aantrekkelijke visuals (die dan meteen in hi dpi aangeleverd moeten worden) en wat grotere tekst in een aantrekkelijk lettertype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quas
Ik denk ook sinds dat jullie de samenvatting bovenaan hebben gezet, dat de gemiddelde tijd dat mensen op een review pagina zitten enorm is gedaald, volgensmij was dat ook niet de bedoeling.

Ik hoop dat er snel verandering in komt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19

crisp

Devver

Pixelated

Femme schreef op zondag 29 juni 2014 @ 01:34:
[...]
Ik zou ook het liefst de layout flink op de schop gooien door de review in de productomgeving weer te geven (productheader erboven)[...]
Dat doen we nu toch ook?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quas
crisp schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:56:
[...]

Dat doen we nu toch ook?
Nee hij bedoeld dat de hele aparte review pagina verdwijnt, en dat de review op een pagina in de product informatie weer wordt geven. Dit lijkt me een goed idee, dan heb je snel alle overige informatie beschikbaar.