Hallo tweakers!
Heb vandaag mijn nieuwe systeem gekocht, met verwachting dat ik 3 schermen kon gebruiken.
Helaas kom ik er achter dat mijn DVI-A naar VGA adapters van mijn vorige setup niet passen op mijn NVidia GTX 650 TI videokaart.
De GTX 650 TI heeft de volgende aansluiting;
2 x DVI-D Dual- of Single Link
1 x HDMI
1 x VGA
Mijn beide monitoren hebben VGA;
SyncMaster 172v en een SyncMaster 172s.
Eén scherm kan ik dus rustig op een VGA slot plaatsen.
Het andere scherm heb ik via een HDMI naar DVI-A adapter, en op dit adapter heb ik een DVI-A naar VGA adapter geplaatst zodat het 2e scherm op het VGA slot kan.
Helaas werkt het 2e scherm nu niet. Het scherm wordt niet gedetecteerd door Win 7 nog door Nvidia control-center. En ik heb de meest recente NVidia updates geinstalleerd.
Individueel werken beiden monitoren op het VGA slot van de videokaart.
Mijn vraag is waarom werkt het HDMI slot niet?
Ik las ergens dat DVI-D naar VGA niet gaat werken. Is dat zo?
Alvast bedankt voor de reacties!
Heb vandaag mijn nieuwe systeem gekocht, met verwachting dat ik 3 schermen kon gebruiken.
Helaas kom ik er achter dat mijn DVI-A naar VGA adapters van mijn vorige setup niet passen op mijn NVidia GTX 650 TI videokaart.
De GTX 650 TI heeft de volgende aansluiting;
2 x DVI-D Dual- of Single Link
1 x HDMI
1 x VGA
Mijn beide monitoren hebben VGA;
SyncMaster 172v en een SyncMaster 172s.
Eén scherm kan ik dus rustig op een VGA slot plaatsen.
Het andere scherm heb ik via een HDMI naar DVI-A adapter, en op dit adapter heb ik een DVI-A naar VGA adapter geplaatst zodat het 2e scherm op het VGA slot kan.
Helaas werkt het 2e scherm nu niet. Het scherm wordt niet gedetecteerd door Win 7 nog door Nvidia control-center. En ik heb de meest recente NVidia updates geinstalleerd.
Individueel werken beiden monitoren op het VGA slot van de videokaart.
Mijn vraag is waarom werkt het HDMI slot niet?
Ik las ergens dat DVI-D naar VGA niet gaat werken. Is dat zo?
Alvast bedankt voor de reacties!