• waseland
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-01 15:31

waseland

War... war never changes

Topicstarter
Beste Tweakers,

Misschien kan iemand van jullie mij helpen. Dit is misschien een stomme vraag, ik heb er zelf namelijk geen verstand van.

Mijn motherboard: pricewatch: Asus B85M-E
heeft 8 usb 2.0 aansluitingen maar die zitten niet in de case (zoals je kan zien op de foto).

Is er een mogelijkheid om de overige 4 slots te benutten? Zo ja, hoe?

Nogmaals dit kan een stomme vraag zijn.

Met vriendelijke groet,
Jelmer van der Schoot

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:26

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Meestal zitten er pin-headers op het bord, daar kun je dan een kabeltje op aansluiten zodat je die USBpoorten kunt gebruiken.

• waseland

waseland

War... war never changes

Topicstarter
Is het mogelijk om hier externe usb aansluitingen op aan te sluiten (die niet in de case zitten).
Is daar apparatuur voor?

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://image.allekabels.nl/image/1192838-0/slotblech-usb-2.0-2xport-low-profile-delock-slotblech-usb-2.0-2xport-low-profile-delock.jpg
zo iets is daar geschikt voor :-)

404 Signature not found

• waseland

waseland

War... war never changes

Topicstarter
Nice!
en hoe heten deze schatjes als ik vragen mag? :P

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
google eens op usb bracket :-)

404 Signature not found

• waseland

waseland

War... war never changes

Topicstarter
Zeer bedankt!

• waseland

waseland

War... war never changes

Topicstarter
Mijn motherboard is een B85M-e.

Ik heb er een MSI GTX 770 in hangen.

Ik kwam deze beestjes tegen tijdens het zoeken: pricewatch: ICIDU PCI Adapter 5 Poorts USB2.0

Zou dit ook een mogelijkheid zijn?

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:07
Nee want die zijn bedoeld om in laptops te doen ;) Maar ik zie op het moederbord 6 USB poorten (de 2 blauwe zijn USB 3), voor de laatste 4xUSB2 en 2xUSB3 zit dus een header op het moederbord. Dusja als je case daarvoor geen aansluiting geeft (door gebrek aan USB poorten aan de voorkant), kun je met een bracket werken.

• waseland

waseland

War... war never changes

Topicstarter
Dus deze is bedoeld voor in je laptop? https://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-057152
En er zitten 8 usb 2.0 aansluitingen op en 4 usb 3.0 dus ik heb 4 2.0's over en 2 3.0

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:24
Nee, die past prima in je PC. Een van de plaatjes in de pricewatch is (foutief) van een PCMCIA-kaart, vandaar dat ShitHappens dacht dat 'ie niet paste.

Dan krijg je er overigens 5 extra USB-poorten bij (4 extern, 1 intern), het is geen bracket. Probleem met de brackets is dat ze bij een 'gewone' winkel al snel duurder zijn dan zo'n uitbreidingskaartje..

Als je toch goedkoop een bracket wil scoren, probeer V&A, eBay of DealExtreme. Bij die laatste ben je voor $5 (en een paar weken geduld) klaar.

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-01 14:14

Swordlord

Act first, think never

Waseland? De USB poorten zitten niet op de kast zoals we kunnen zien? Je linkt naar het moederbord... das dus geen kast ;)
Welke computer kast heb je om precies te zijn? Is het eentje met USB poorten aan de voorkant?
Kom eens met wat meer info.
Mensen zitten nu alleen maar wat in het wilde weg te schieten.

Laat maar...
Ik lees net dat je je front USB hebt gemold gister... USB-hub hulp
Ik support bij deze de suggestie die Thralas maakt, over de bracket bij dealxtreme

[ Voor 57% gewijzigd door Swordlord op 29-06-2014 11:10 ]

• waseland

waseland

War... war never changes

Topicstarter
Dealxtreme haal ik inderdaad wel vaker dingetjes. En ik had inderdaad beter hier ook kunnen melden dat de voorste 2 kapot zijn haha :P

Bedankt voor jullie hulp. Ik denk dat ik voor die PCI adapter ga en dan misschien een extra bracket erbij koop voor de voorkant (usb 3.0?)
Pagina: 1