Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:07
Ik ga verhuizen en dus aan het oriënteren op internet en tv.
Ik heb nu ziggo, maar in nieuwe woonplaats geen ziggo beschikbaar...

Ik kan nu kiezen voor UPC of KPN (geen glas)..
Bij ziggo heb ik op mijn 55inch mooi en scherp HD beeld.
Als ik nu zoek op internet zie ik her en der slechte reacties op KPN HD beeld, dat het op tv's groter dan 50inch niet zo scherp is...

Wie heeft er hier KPN en een grote tv en kan bevestigen dat het beeld bij HD scherp is? Kan daar een 50/5 lijn krijgen en volgens postcode check haal ik die 50 ook...
Ohw ja en dan wil ik ook op twee tv's kunnen kijken (andere is kleiner 32" :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:13
De xDSLversie van KPN HD is inderdaad niet zo scherp als zou moeten. Dit komt omdat het beeld erg gecomprimeerd wordt. Bij KPN Itv over een DSL(telefoon)lijn gaat de TV-stream van je internetsnelheid af, daarom probeert men de invloed van de TV-streams zoveel mogelijk te beperken.

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou lekker voor UPC kiezen. De CI+ module van UPC werkt prima in je televisie en de beeldkwaliteit is erg goed. Tevens heb je veel meer HD zenders bij UPC dan bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-07 11:44

ShadowAS1

IT Security Nerd

Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2014 @ 08:32:
Ik zou lekker voor UPC kiezen. De CI+ module van UPC werkt prima in je televisie en de beeldkwaliteit is erg goed. Tevens heb je veel meer HD zenders bij UPC dan bij KPN.
Ik zou inderdaad gewoon voor coax gaan. Je wilt geen iTV over DSL als kwaliteit een vereiste is.

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:07
Aha, duidelijk! Bedankt allemaal scheelt weer een hoop uitpluizen :)
UPC zal het worden!