Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

basislaptop €600-650 max

Pagina: 1
Acties:

• nxt0206
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11 12:05
Wat ga je met je laptop doen?
voornamelijk gebruik voor websurfing, streaming, hd films bekijken en zo nu en dan een spelletje spelen, ( counterstrike global offensive ) op medium/high settings. OS: windows 7/8

Wat is je budget?
mijn budget is 600 en eventueel 650 als het echt de moeite waard is.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
nee , voornamelijk thuisgebruik, maar mmax gewicht +-2.6kg

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ik heb niet echt een voorkeur voor een bepaald merk. Wel moet het voldoen aan een goede bouwkwaliteit. 13.3 maar het liefst 15.6 inch laptop( het liefst anti-glare full hd) ivm films kijken, een losse gpu zou in dit budget moeilijk te vinden zijn icm schermresolutie voorkeur. Als het kan zou dat mooi zijn ivm spelletje accuduur minstens 2uur bij normaal gebruik, minstens 4gb werkgeheugen,, verder zou in de toekomst nog wel een ssd(samsung 840 evo) aangeschaft worden maar niet direct omdat het geld daarvoor er nog niet is

• valentijn74
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10 03:55
Deze lenovo vind ik wel een mooi apparaat wat ook doet aan al je vereisten alleen zit er geen grafische kaart in

pricewatch: Lenovo IdeaPad G50-70-00519

verder heb ik nog deze hp die wel wat buiten je budget ligt (50 euro) maar wel een grafische kaart heeft.

pricewatch: HP Pavilion 15-p035nd

Anders misschien wachten op de nieuwe amd kaveri processors?

Mvg
Valentijn

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Dit lijkt me een prima laptopje voor jouw gebruik: pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E531 (N4I29MH). Het voordeel van deze laptop is het fullhd scherm, de redelijk snelle i5 en de GT740M voor deze prijs. Ook is het toetsenbord en de bouwkwaliteit erg goed.

Zo'n HP met i5 4210U en GT840M is leuk, maar de i5 in de Lenovo is toch nog wel iets krachtiger en de GT740M is ook prima voor jouw gebruik. Het grootste minpunt van de HP is het toetsenbord en de bouwkwaliteit, iets dat bij de Lenovo juist een pluspunt is.

De Lenovo IdeaPad G50 heeft geen fullhd scherm en geen dedicated gpu en is daarom imo een slechte koop als je voor het geld een fullhd scherm en dedicated gpu kan krijgen.

• valentijn74
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10 03:55
Arthur-M. schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:14:
Dit lijkt me een prima laptopje voor jouw gebruik: pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E531 (N4I29MH). Het voordeel van deze laptop is het fullhd scherm, de redelijk snelle i5 en de GT740M voor deze prijs. Ook is het toetsenbord en de bouwkwaliteit erg goed.

Zo'n HP met i5 4210U en GT840M is leuk, maar de i5 in de Lenovo is toch nog wel iets krachtiger en de GT740M is ook prima voor jouw gebruik. Het grootste minpunt van de HP is het toetsenbord en de bouwkwaliteit, iets dat bij de Lenovo juist een pluspunt is.
Heeft de OP dan zoveel power nodig? want hij gaat websurfen,films kijken en zo nu en dan een spelletje dan lijkt me voor het gamen een betere gpu dan cpu.
Over het toetsenbord kan ik niet oordelen en bouwkwaliteit eveneens maar als hij hem toch bijna altijd thuis laat liggen kan hij toch ook moeilijk kapot gaan?

Over de Lenovo G50 ,ik dacht dat hij een full hd scherm had maar dan is de Thinkpad idd een beterekeuze

[ Voor 5% gewijzigd door valentijn74 op 28-06-2014 19:25 ]

• peakrever
Tuurlijk heb je er gelijk in dat de TS een kwa power een Thinkpad niet nodig heeft en genoeg gaat hebben aan de HP die jij linkt, maar een toetsenbord is imo wel ongeveer het belangrijkste van een laptop, en HP staat niet bekend om hun goede toetsenborden. Lenovo wel. Daarom raad ik de Lenovo aan. En aan een GT740M gaat 'ie ook zeker genoeg hebben, en de HP ligt 40€ boven zijn budget.

• nxt0206
Dank allen voor jullie snelle reacties.

Ik denk dat een i-5 wel genoeg power heeft idd voor mijn vereisten. Helemaal wanneer ik later een upgrade ga doen met een ssd.

"Dit lijkt me een prima laptopje voor jouw gebruik: pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E531 (N4I29MH)."

De specificaties is inderdaad vrijwel wat ik zoek. Maar is dit model niet wat verouderd? Verder heb ik geen ervaring met lenovo maar lees ik wel dat zij laptops maken met een goede bouwkwaliteit, is de service verder ook goed? Hoe is jullie ervaring met lenovo

Offtopic: ik heb nu ongeveer 2.5 jaar een sony viao e serie gehad met een i-3 processor en een amd 5600hd kaart , destijdsgekocht voor 800 na 2 jaar begaf de moederbord het, hij valt nu uit bij intensief gebruik of als ik een spel opstart met wat grafisch werk. Vandaar zoek ik een vervanger.

[ Voor 21% gewijzigd door nxt0206 op 28-06-2014 20:30 ]

• peakrever
Er zit geen 4e gen. i cpu in nee, maar op prestatievlak scheelt het bijna niets. Wel op energieverbruik, maar jij zegt je laptop niet vaak mee te willen nemen, dus dat moet geen probleem zijn.

Ik heb zelf geen Lenovo laptop, maar mijn vader had een Lenovo Thinkpad X220. Dat is/was een erg goede laptop met een serieus goede bouwkwaliteit en toetsenbord.

• nxt0206
Lenovo Thinkpad Edge E531 (N4I29MH). Dit model, waar kan ik dit model kopen voor het aangegeven budget kopen dan?

In de pricewatch staan ze hoger dan het budget, en vaak niet meer leverbaar? Iemand enig idee?

Wat vinden jullie van de lenovo e540 of de z50 dan?
Zijn er verder nog andere alternatieven? Of is dit het beste wat ik kan krijgen voor dat bedrag?

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-11 11:00
E531 is inderdaad wel een verouderd model en is vervangen door de E540. Ik raad je aan op Lenovo.nl zelf de E540 samen te stellen naar jouw wensen. Heb even gekeken en de configuratie met i3, Full HD scherm, GT740M en 62Wh accu komt ongeveer op €666. Om aan die prijs te komen, pas dan deze eCoupon kortingscode toe:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Dan krijg je 7% korting.
Geheugen is één latje van 4GB, maar je hebt nog een vrij geheugenslot, dus je zou daar nog wel 8GB bij kunnen zetten in de toekomst.

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

• nxt0206
Ik heb de laptop op de site even geconfigureerd naar de vereisten:
Processor
Intel Core i5-4200M Processor (3MB Cache, up to 3.10GHz)
Operating System
Windows 8 64
Operating System Language
Windows 8 64 WE MUI
Display
15.6" FHD(1920x1080) AntiGlare - Black
Graphics
Nvidia Geforce GT G740M 2GB
Security Chip
Security Chip Enabled
Memory
4GB PC3-12800 DDR3L SDRAM 1600MHz SODIMM
Keyboard
Keyboard with Number Pad - US English Euro
Pointing Device
E540 UltraNav with FingerPrint Reader
Camera
Camera, Microphone
Hard Drive
500GB Hard Disk Drive, 7200rpm
Optical Device
DVD Recordable 8x Max Dual Layer
Battery
6 cell Li-Ion Battery 62WH - 75+
Power Cord
90W AC Adapter - EU
Wireless
Intel Dual Band Wireless 7260AC with Bluetooth 4.0

Minpunt is dat de prijs uitkomt op 788€
Zwaar boven het budget :(
En de actiecode die je gaf is niet geldig

• gwie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-11 22:52
Ik heb zelf een budget van max €700. Ik zit er dan ook serieus over na te denken om de pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E531 (N4I29MH) te gaan kopen.

Een andere optie is de pricewatch: Toshiba Satellite L50-A-1EH.

Het voordeel van de Toshiba is de snellere en nieuwere i7 ten opzichte van i5 uit de Lenovo.
Het voordeel van de Lenovo is het matte full-hd scherm. Ook denk ik dat de bouwkwaliteit en het toetsenbord van de Lenovo beter zullen zijn.
Eigenlijk twijfel ik dus heel erg tussen kwaliteit en specs. Wat te doen, wat te doen.........?

Ik ga zo even kijken naar de Toshiba in de media markt. De Lenovo is helaas alleen via webshops te bestellen, dus die kan ik niet vooraf bekijken.

Af en toe wat kunnen gamen vind ik wel leuk. Verder zal de laptop vooral voor programmeren en 3d-modelleren in inventor gebruikt worden. Iemand tips of een idee voor een ander model?

• nxt0206
gwie schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 12:59:
Ik heb zelf een budget van max €700. Ik zit er dan ook serieus over na te denken om de pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E531 (N4I29MH) te gaan kopen.

Een andere optie is de pricewatch: Toshiba Satellite L50-A-1EH.

Het voordeel van de Toshiba is de snellere en nieuwere i7 ten opzichte van i5 uit de Lenovo.
Het voordeel van de Lenovo is het matte full-hd scherm. Ook denk ik dat de bouwkwaliteit en het toetsenbord van de Lenovo beter zullen zijn.
Eigenlijk twijfel ik dus heel erg tussen kwaliteit en specs. Wat te doen, wat te doen.........?

Af en toe wat kunnen gamen vind ik wel leuk. Verder zal de laptop vooral voor programmeren en 3d-modelleren in inventor gebruikt worden. Iemand tips of een idee voor een ander model?
Ik denk dat de i-5 in de lenovo al je taken wel goed kan uitvoeren die jij aangeeft. Daarom denk ik dat delenovo een beter keus zou zijn, wellicht kan je overwegen om er een ssd erbij in te doen. En aangezien jou budget 700 is, kan je misschien voor het nieuwe model gaan, de lenovo e540 en zelf configureren.

• gwie
Dit is nu mijn samenstelling op de website:

Afbeeldingslocatie: http://oi58.tinypic.com/2vsqn8o.jpg

Met code nog steeds iets over het budget, maar het matte scherm, de gratis vingerafdruk-lezer, de grotere batterij en de nieuwere processor maken dat wat mij betreft wel goed.

Bedankt voor de code, bij mij werkte hij perfect!

[ Voor 8% gewijzigd door gwie op 02-07-2014 16:25 ]

• nxt0206
Nice! Heb je hem dus besteld?

Wat gek dat de code het bij mij niet doet :(

• gwie
nxt0206 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 17:46:
Nice! Heb je hem dus besteld?

Wat gek dat de code het bij mij niet doet :(
Ja ik heb hem besteld. Nu minstens 2 weken wachten voordat hij binnen is.

Ik zou ook niet weten waarom de code bij jou niet werkt. Ik ben naar de Nederlandse site gegaan dus: www.lenovo.nl vanaf daar naar via 'laptops en ultrabooks' naar 'thinkpad edge' en toen keuze gemaakt en samengesteld.

Weet iemand trouwens wat het verschil is tussen anti-glare black en anti-glare rood bij schermkeuze?

Ik ben zelf niet zo van de Dells maar misschien is dit nog een goede keuze voor jou: http://www.dell.com/nl/p/...model_id=inspiron-15-7537

Deze laptop heeft geen full-hd scherm en is €29 duurder dan jouw max, maar deze heeft wel de nieuwere i5 processor en de betere gt750 grafische kaart.

• Barts14
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-11 19:04
Anti Glare Rood:

www.google.com/search?q=l...AO9WIgIAJ&ved=0CAYQ_AUoAQ

Bekijk de eerste hit even;)

Verwijderd

Ik overweeg ook om deze laptop te kopen voor de start van een nieuwe studie. Echter wil ik nog een en ander bekijken en zal ik pas halverwege augustus gaan aanschaffen.
MartijnLoarne: tot wanneer is deze eCoupon geldig? Dan weet ik of ik met spoed moet beslissen of niet.

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-11 11:00
Elders op het forum stond voor de maand juni, maar hierboven wordt aangegeven dat het wel werkt in juli. Probeer het maar zou ik zeggen ;)

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

• gwie
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:23:
Ik overweeg ook om deze laptop te kopen voor de start van een nieuwe studie. Echter wil ik nog een en ander bekijken en zal ik pas halverwege augustus gaan aanschaffen.
MartijnLoarne: tot wanneer is deze eCoupon geldig? Dan weet ik of ik met spoed moet beslissen of niet.
De code zou indd alleen voor juni geldig zijn. Half augustus zijn er misschien weer nieuwere laptops voor deze prijs te vinden of zijn betere laptops van nu goedkoper geworden. Ik zou me niet laten haasten door het wel of niet beschikbaar zijn van deze code. Bovendien komen er vaak codes van Lenovo voorbij.
Pagina: 1