Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik ben .NET developer en heb nog geen windows phone. Daar moet verandering in komen, ik zoek er 1 voor zakelijk gebruik (ik heb een iphone 5s voor prive) dus hij hoeft niet enorm veel te kunnen. Wil apps ontwikkelen en gewoon normaal gebruik. Camera kwaliteit etc interesseert me niet.

Is de Lunia 520 genoeg of ga ik dingen missen? En is deze phone upgrade proof? Wil niet hebben dat ik opeens een nieuwe phone moet kopen als Windows Phone een upgrade heeft.

Ik heb een MSDN account, moet ik dan nog rekening houden met bepaalde voordelen die alleen met bepaalde telefoons mogelijk zijn?

[ Voor 12% gewijzigd door Tennisbal op 28-06-2014 17:17 ]

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:04
Ja, die telefoon zal minstens 36 maanden ondersteuning krijgen van MS nadat het uitgebracht is. Dat zijn OS updates en security updates. Je krijgt dus iig 8.1 nog mee :) Daarnaast is het verstandig als je voor het platform gaat ontwikkelen om een device te nemen uit de low-end categorie. Daar valt die telefoon ook wel onder ja :)
Of je nog apps gaat missen? Een paar grote spellen hebben meer dan 512MB RAM nodig (the sims 3 voor WP bijv.), maar verder mis je er denk ik weinig aan.
En ja, Nokia heeft een nieuwe SensorCore SDK uitgebracht die alleen voor de Lumia 630 en 930 zijn. Tenzij je daar iets mee wilt doen, zal je denk ik niet veel missen.

[ Voor 7% gewijzigd door Caelorum op 28-06-2014 17:26 ]

• Tennisbal
Caelorum schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:25:
Ja, die telefoon zal minstens 36 maanden ondersteuning krijgen van MS nadat het uitgebracht is. Dat zijn OS updates en security updates. Je krijgt dus iig 8.1 nog mee :) Daarnaast is het verstandig als je voor het platform gaat ontwikkelen om een device te nemen uit de low-end categorie. Daar valt die telefoon ook wel onder ja :)
Of je nog apps gaat missen? Een paar grote spellen hebben meer dan 512MB RAM nodig (the sims 3 voor WP bijv.), maar verder mis je er denk ik weinig aan.
En ja, Nokia heeft een nieuwe SensorCore SDK uitgebracht die alleen voor de Lumia 630 en 930 zijn. Tenzij je daar iets mee wilt doen, zal je denk ik niet veel missen.
dank! ik ben mij aan het orienteren en misschien wil ik toch iets meer uitgeven. Ik krijg de helft terug van werk dus dat scheelt :-)

Als ik wat duurder ga zoeken wat is dan een aanrader? Wil wet alle mogelijkheden van SDK benutten dus 520 zou dan afvallen.

930 is wel erg duur 470 euro zie ik. wil max 300 e kwijt zijn /2 = 150 euro

[ Voor 3% gewijzigd door Tennisbal op 28-06-2014 17:29 ]

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:04
Ik vermoed dat je dan in de richting van de 630/635 moet kijken. Die heeft in principe alles wel aan boord (iig dat wat je kan aanspreken vanuit code). Het scherm is wat middelmatig, maar als ontwikkeltelefoon zou het goed voldoen. Of je er dagelijks mee rond kan komen ligt een beetje aan jezelf. Tweakers heeft net vandaag een review gepost zag ik dus daar zou je dan even kunnen kijken: reviews: Nokia Lumia 630: knal voor je knaken

• Tennisbal
Caelorum schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:34:
Ik vermoed dat je dan in de richting van de 630/635 moet kijken. Die heeft in principe alles wel aan boord (iig dat wat je kan aanspreken vanuit code). Het scherm is wat middelmatig, maar als ontwikkeltelefoon zou het goed voldoen. Of je er dagelijks mee rond kan komen ligt een beetje aan jezelf. Tweakers heeft net vandaag een review gepost zag ik dus daar zou je dan even kunnen kijken: reviews: Nokia Lumia 630: knal voor je knaken
lees die net toevallig, ben ook de 925 aan het bekijken deze is binnen budget gezien ik de helft terug krijg. In 1e instantie wilde ik een zo goedkoop mogelijke phone, maar misschien is het toch leuk meer geld uit te geven omdat ik hem ook als zakelijk phone gebruik

wss neem ik de 635, 4g is een must. twijfel nog of de 925 beter is

[ Voor 4% gewijzigd door Tennisbal op 28-06-2014 18:30 ]