Beste Tweakers,
Ik zoek een?
-Smartphone die futureproof is(minimaal 2 jaar)
-Niet snel kapot kan gaan, dus stevig scherm en niet gelijk kapot bij een beetje water.
-Acceptabele audio heeft via earphones, speakerkwaliteit maakt niet uit.
-Minimaal 16GB.
-Camera maakt niet veel uit.
-Batterij voor minimaal één hele dag gebruik.
-Rond de 4.5''.
Wat is je budget?
Totaal voor 2 jaar max €500,- inclusief sim-abbo van 100bel/sms+500mb, dus ongeveer €230(update €325) voor de telefoon zelf of een bundelabbo van max €20 per maand.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om
Vermaak in trein en algemene dingen voor een student.
Wat heb je zelf al gevonden?
Na lang uitzoeken was ik eerst van plan de Moto g 4G los te bestellen bij Bol voor €195(heb korting) en een sim-only voor ongeveer €11 p/maand erbij te nemen. Echter kwam ik erachter dat je voor ongv 30 euro meer ook een S4 mini, LG2 mini, xperia z of sp kan krijgen en nu twijfel ik dus weer enorm.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik twijfel dus tussen bovenstaande toestellen en hoopte dat jullie mij konden helpen. Welke raden jullie af/aan? De S4 mini lijkt me een goed toestel, maar die is wel weer wat verouderd volgens mij.
Waarschijnlijk blijft het bij de vernieuwde moto (4)g, maar ben toch benieuwd naar reacties van andere, aangezien dit mijn eerste smartphone gaat worden en ik dus een beetje onzeker ben
.
Misschien wel een heel ander toestel?
Alvast dank.
Ik zoek een?
-Smartphone die futureproof is(minimaal 2 jaar)
-Niet snel kapot kan gaan, dus stevig scherm en niet gelijk kapot bij een beetje water.
-Acceptabele audio heeft via earphones, speakerkwaliteit maakt niet uit.
-Minimaal 16GB.
-Camera maakt niet veel uit.
-Batterij voor minimaal één hele dag gebruik.
-Rond de 4.5''.
Wat is je budget?
Totaal voor 2 jaar max €500,- inclusief sim-abbo van 100bel/sms+500mb, dus ongeveer €230(update €325) voor de telefoon zelf of een bundelabbo van max €20 per maand.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om
Vermaak in trein en algemene dingen voor een student.
Wat heb je zelf al gevonden?
Na lang uitzoeken was ik eerst van plan de Moto g 4G los te bestellen bij Bol voor €195(heb korting) en een sim-only voor ongeveer €11 p/maand erbij te nemen. Echter kwam ik erachter dat je voor ongv 30 euro meer ook een S4 mini, LG2 mini, xperia z of sp kan krijgen en nu twijfel ik dus weer enorm.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik twijfel dus tussen bovenstaande toestellen en hoopte dat jullie mij konden helpen. Welke raden jullie af/aan? De S4 mini lijkt me een goed toestel, maar die is wel weer wat verouderd volgens mij.
Waarschijnlijk blijft het bij de vernieuwde moto (4)g, maar ben toch benieuwd naar reacties van andere, aangezien dit mijn eerste smartphone gaat worden en ik dus een beetje onzeker ben
Misschien wel een heel ander toestel?
Alvast dank.