Verschillende resultaten PRW app/desktop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Topicstarter
Klopt 't dat de pricewatch in de Tweakers-app andere resultaten bij een product kan geven dan de pricewatch op de reguliere site? Zo ja, dan ben ik wel nieuwsgierig waarom :)

In dit voorbeeld gaat het volgens mij om precies hetzelfde product (zelfde EAN, Tweakers-id etc.), maar zijn de resultaten anders:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mhD74DeVORe0LFnnITCXVrhH/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HqTQj5nXrU01xgIias5mkIdP/medium.png

edit:
ah nvm ik zie het al. Als ik de betaalopties anders instel dan komt bijv. Amazon ook naar voren in de resultaten op de desktop.

[ Voor 10% gewijzigd door temp00 op 28-06-2014 12:40 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Je had het zelf dus al gezien, mooi :)

Overigens gaan de apps op termijn verdwijnen en worden ze op dit moment niet ondersteund, aangezien we tegenwoordig responsive design kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Topicstarter
Yeah, beetje laat maar beter laat dan nooit ;)

Ja dat heb ik hier en daar al een paar keer gelezen. Vind het wel jammer want ik vind de app toch wel erg prettig werken (responsive design is trouwens prima in orde hoor). Ik ga het ei en het tweede ei zeker missen (ben benieuwd of mensen begrijpen wat ik bedoel 8) ).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

temp00 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 13:42:
Yeah, beetje laat maar beter laat dan nooit ;)

Ja dat heb ik hier en daar al een paar keer gelezen. Vind het wel jammer want ik vind de app toch wel erg prettig werken (responsive design is trouwens prima in orde hoor). Ik ga het ei en het tweede ei zeker missen (ben benieuwd of mensen begrijpen wat ik bedoel 8) ).
Iets met kosten, baten en het feit dat we sinds we zijn begonnen met de apps, we de helft van het developmentteam moeten missen :(

En ik begrijp geen ei van jouw ei-verhaal :p Afbeeldingslocatie: http://blogimages.seniorennet.be/raa/690863-437bf0b63cf7570d82fe34e42b6836a3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Topicstarter
Als je de app start zit er in het start scherm een vrij groot, wit eivormig figuur (om het tweakers logo) en als je nog beter kijkt, kwam ik later achter, zit daar omheen nog een ei. Beetje matig bewerkt :P. Lekker belangrijk allemaal, maar what has been seen, cannot be unseen 8)

edit: of het moet mijn tel zijn natuurlijk 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door temp00 op 28-06-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Haha, dat is mij nog nooit opgevallen, misschien een template dat niet helemaal netjes is weggewerkt oid. Maar goed, dat 'probleem' zal verdwijnen met het verdwijnen van de apps :p
Pagina: 1