♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Je had het zelf dus al gezien, mooi 
Overigens gaan de apps op termijn verdwijnen en worden ze op dit moment niet ondersteund, aangezien we tegenwoordig responsive design kennen.
Overigens gaan de apps op termijn verdwijnen en worden ze op dit moment niet ondersteund, aangezien we tegenwoordig responsive design kennen.
Yeah, beetje laat maar beter laat dan nooit 
Ja dat heb ik hier en daar al een paar keer gelezen. Vind het wel jammer want ik vind de app toch wel erg prettig werken (responsive design is trouwens prima in orde hoor). Ik ga het ei en het tweede ei zeker missen (ben benieuwd of mensen begrijpen wat ik bedoel
).
Ja dat heb ik hier en daar al een paar keer gelezen. Vind het wel jammer want ik vind de app toch wel erg prettig werken (responsive design is trouwens prima in orde hoor). Ik ga het ei en het tweede ei zeker missen (ben benieuwd of mensen begrijpen wat ik bedoel
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Iets met kosten, baten en het feit dat we sinds we zijn begonnen met de apps, we de helft van het developmentteam moeten missentemp00 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 13:42:
Yeah, beetje laat maar beter laat dan nooit
Ja dat heb ik hier en daar al een paar keer gelezen. Vind het wel jammer want ik vind de app toch wel erg prettig werken (responsive design is trouwens prima in orde hoor). Ik ga het ei en het tweede ei zeker missen (ben benieuwd of mensen begrijpen wat ik bedoel).
En ik begrijp geen ei van jouw ei-verhaal
Als je de app start zit er in het start scherm een vrij groot, wit eivormig figuur (om het tweakers logo) en als je nog beter kijkt, kwam ik later achter, zit daar omheen nog een ei. Beetje matig bewerkt
. Lekker belangrijk allemaal, maar what has been seen, cannot be unseen 
edit: of het moet mijn tel zijn natuurlijk
edit: of het moet mijn tel zijn natuurlijk
[ Voor 7% gewijzigd door temp00 op 28-06-2014 17:26 ]
Haha, dat is mij nog nooit opgevallen, misschien een template dat niet helemaal netjes is weggewerkt oid. Maar goed, dat 'probleem' zal verdwijnen met het verdwijnen van de apps
Pagina: 1