Om zo min mogelijk onderhoud te hoeven doen aan mijn aankomende game-PC zoek ik een behuizing die zo lang mogelijk stofvrij blijft. Daarnaast is de koelmogelijkheid belangrijk. Geluidproductie is van minder belang. Als iemand goede suggesties heeft voor fans dan hoor ik die ook graag. Materiaal van de behuizing maakt niet uit als het maar robuust is.
Ik zoek een?
Behuizing! Sowieso met genoeg ruimte voor ATX moederboord, grote (bv. Noctua NH-D15) CPU-koeler en grafische kaart geschikt voor gamen. De behuizing moet het liefst aan de volgende eisen voldoen:
- bijgeleverde stoffilters voor alle intake fans
- ruimte voor meer fans in dan uit (eventueel bijgeleverd, is een plus maar niet essentieel)
- natuurlijk de mogelijkheid om kabels weg te werken
- liever aan de ruime dan aan de krappe kant
- liever geen open/mesh bovenkant
Wat is je budget?
ca. 150 euro, goedkoper is natuurlijk beter. Als ik nog 3 fans erbij aan moet schaffen mag de behuizing wel iets goedkoper zijn bijvoorbeeld.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Corsair vind ik mooi, maar heeft vaak een open bovenkant en niet alle kasten hebben stoffilters op de intake fans geloof ik, en ik ben in principe niet van plan die los te kopen. Overigens is een mesh bovenkant geen harde eis als ik exhaust fans daar plaats, mits er dan wel genoeg ruimte is om meer (gefilterde) intake fans te plaatsen. Eigenlijk heb ik bij elk merk mooie kasten gezien. Over-the-top gamingkasten vind ik minder mooi, liever degelijk/industrieel/stijlvol.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Een nog samen te stellen game-PC van 1000-1200 euro.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik zoek een?
Behuizing! Sowieso met genoeg ruimte voor ATX moederboord, grote (bv. Noctua NH-D15) CPU-koeler en grafische kaart geschikt voor gamen. De behuizing moet het liefst aan de volgende eisen voldoen:
- bijgeleverde stoffilters voor alle intake fans
- ruimte voor meer fans in dan uit (eventueel bijgeleverd, is een plus maar niet essentieel)
- natuurlijk de mogelijkheid om kabels weg te werken
- liever aan de ruime dan aan de krappe kant
- liever geen open/mesh bovenkant
Wat is je budget?
ca. 150 euro, goedkoper is natuurlijk beter. Als ik nog 3 fans erbij aan moet schaffen mag de behuizing wel iets goedkoper zijn bijvoorbeeld.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Corsair vind ik mooi, maar heeft vaak een open bovenkant en niet alle kasten hebben stoffilters op de intake fans geloof ik, en ik ben in principe niet van plan die los te kopen. Overigens is een mesh bovenkant geen harde eis als ik exhaust fans daar plaats, mits er dan wel genoeg ruimte is om meer (gefilterde) intake fans te plaatsen. Eigenlijk heb ik bij elk merk mooie kasten gezien. Over-the-top gamingkasten vind ik minder mooi, liever degelijk/industrieel/stijlvol.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Een nog samen te stellen game-PC van 1000-1200 euro.
Alvast bedankt voor het meedenken!