Toon posts:

Iphone 4s nat, gaat niet uit, maakt geluid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Mijn iphone 4s zat gister in mijn tas op het moment dat mn waterflesje open gaat in mn tas, zwembad dus. Ik kreeg geen beeld maar de flitser bleef aan staan dus ik wist niet of hij uitstond en ik wilde het risico niet lopen dat ik hem per ongeluk aan zou zetten in plaats van uit. Ik heb de simkaart eruit gehaald en hem in een pak rijst gedaan. Nu werd ik dus net vrolijk gewekt door mijn wekker, de telefoon staat dus nog aan. Mijn flitser is ondertussen uit gegaan. Ik kom er dus nu achter dat ik hem niet uit kan zetten want ik krijg geen beeld. Ik heb al geprobeerd heel lang de sleepbutton ingedrukt te houden en de combinatie van sleepbutton en homebutton maar niks werkt. Mn wekker blijft afgaan en als je op een knopje drukt gaat ie sluimeren. Wat moet ik doen????!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuwe iPhone kopen, want deze heeft het waterbad niet overleefd.

Gecondoleerd.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2014 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:39
Ik zou nog heeeel even wachten. 'uitgaan' is iets wat de software moet doen, wellicht dat het besturingssysteem sinds het waterbad in de war is. Als de accu leeg is gaat 'ie vanzelf echt uit.

Beter was geweest: telefoon openmaken, batterij loshalen en de hele boel open in een bak met rijst, dan had het vocht beter uit je telefoon kunnen komen.

Maar bereid jezelf er wel vast op voor: goede kans dat de telefoon stuk is (of anders snel alsnog stuk gaat door roest of zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctjepkema
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 10:05
heb zelf een iphone 4 weten te herstellen die ook door het water had gezwommen. Hij wou ook niet meer uit. Meteen achterkant lost gehaald wat @vanaalten en accu er uit gehaald. In een bakkie rijst gelegd en hopen voor de eigenaar. Na 3 dagen uit de rijst gehaald en moederbord in de contactspray gelegd. Heeft hem goed gedaan. Apparaat starte op. Met beeld en alle toetsen werkten nog. Eigenaar kon zijn data snel backuppen en zijn zoon heeft hem gekregen. Na 3 maanden moest die er toch aan geloven en was hij helemaal door geroest van binnen. Gelukkig was hij inmiddels al afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-09 14:42
Je telefoon is nog prima te redden. Alleen in rijst leggen ontneemt alleen vocht het echte probleem blijft dan aanwezig: corrosie. Je moet hem professioneel laten reinigen. Ik kan het voor je doen (heb eigen reparatie bedrijf) of je zoekt iemand anders in je omgeving die het kan. Wel zo snel mogelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar heeft het zin om een telefoon te reinigen als hij het niet meer fatsoenlijk doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waterschade is altijd een vraagteken of de telefoon het nog goed gaat doen. De ene fietst door de regen en bam de telefoon valt uit en gaat het niet meer doen de ander laat hem in de was zitten en de volgende dag doet hij het weer. Het beste is om het even naar een reparatie bedrijf te sturen of langs te gaan voor een schoonmaak, bedrijven zoals http://www.repairking.nl. Ik heb zelf ook ervaring mee met mijn Iphone 5 die in het water was gevallen, totaal geen reactie meer van gekregen toen ben ik naar repairking gegaan en die hebben hem helemaal schoongemaakt en een batterij vernieuwd en hij deed het weer prima en dat koste mij alleen maar de kosten voor de batterij.
Pagina: 1