Wat ga je met je laptop doen?
Ik zoek een laptop voor mijn opleiding Grafische Vormgeving / Graphic Design. Ik ben opzoek naar een Laptop die op windows draait aangezien ik niet geld op me rug heb groeien en 2000 euro vrij veel geld vind voor een 15 inch laptop die nog helemaal kaal is. Ook gebruik ik een desktop die op windows draait en heb ik Nokia Lumia die op Windows draait.
Dus
- Adobe series
- Gamen ; Dota, Skyrim,
- Scripting
Wat is je budget?
tot 1500 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij moet elke dag mee naar mijn school mee genomen worden maar het gewicht maakt opzich niet zoveel uit. Liefste 15-16 inch
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen voorkeur naar merken.
-Full HD Scherm
- MIN 3 USB poorten ( Ik gebruik een externe hardeschrijf, Teken Tablet en een poort voor de muis
- mogelijkheid voor een SSD aan te sluiten of bevat SSD
Ik zoek een laptop voor mijn opleiding Grafische Vormgeving / Graphic Design. Ik ben opzoek naar een Laptop die op windows draait aangezien ik niet geld op me rug heb groeien en 2000 euro vrij veel geld vind voor een 15 inch laptop die nog helemaal kaal is. Ook gebruik ik een desktop die op windows draait en heb ik Nokia Lumia die op Windows draait.
Dus
- Adobe series
- Gamen ; Dota, Skyrim,
- Scripting
Wat is je budget?
tot 1500 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij moet elke dag mee naar mijn school mee genomen worden maar het gewicht maakt opzich niet zoveel uit. Liefste 15-16 inch
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen voorkeur naar merken.
-Full HD Scherm
- MIN 3 USB poorten ( Ik gebruik een externe hardeschrijf, Teken Tablet en een poort voor de muis
- mogelijkheid voor een SSD aan te sluiten of bevat SSD
[ Voor 20% gewijzigd door maxferxd op 28-06-2014 00:29 . Reden: Beetje wat meer specifiek ]