Toon posts:

Game pc 650 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter

Beste tweakers,

Ik ga een gamepc bouwen, en ja ik heb er al topics over maar ik wil nu een goede topic plaatsen.

Deze build is 90% om te gamen.
Ook wil ik graag een amd systeem omdat ik intel net iets te duur vind.

Zelf heb ik een scherm, harde schijf, ssd en win 7 64 bit.

Mijn budget is 680 euro.

Ik wil graag de cpu overcloken.

Ook wil een zoiezo de corsair spec 01 plus 2 bitfenix red 120mm fans omdat ik graag een mooie kast wil.

En heb ik waterkoeling nodig voor overclocken?
Wil 4,0 tot 4,3 ghz halen.

Specs

Corsair spec-01
Coolermaster seidon 120mm
Bitfenix 120mm red led 2x
Amd fx-8320
Msi r9 270x 4gb
Ballastic sports 2x4 gb 1600
Msi 970a-g46
Sharkoon wmp 600 v2

Totaal rond 640/650 euro

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2014 23:59 . Reden: Bidget verhoogd ]

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:08

Verwijderd

Lijst ziet er idd wel leuk uit, het moederbord zou ik nog wel veranderen voor deze: pricewatch: Gigabyte GA-990FXA-UD3
is net wat stabieler op hogere cpu speeds denk ik (neem dan wel de rev4.0 bij Alternate of een andere winkel, maar in ieder geval de rev4.0).

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Verschil tussen die mobo's zal klein zijn, denk eerder dat je een veel betere cpu koeler nodig gaat hebben.

Vervelende van die kast is de toch wat beperkte ruimte voor een CPU-koeler, 157mm is te weinig voor een Mugen 4.

De pricewatch: Corsair Carbide 300R en de pricewatch: Corsair Graphite 230T zijn allebei lekker ruim.

In die twee kasten kun je namelijk pricewatch: Scythe Mugen 4 PCGH Edition, pricewatch: Thermalright Macho Rev.A (BW) Misschien past in de 300R de pricewatch: Thermalright True Spirit 140 Power maar die is 1,2mm groter dan volgens Corsair past. Ik denk zelf dat het wel past, als ik een kast zou bouwen, zou ik namelijk iets naar beneden afronden.

People as things, that’s where it starts.