Binnenkort ga ik verhuizen en ben dus al druk aan het nadenken over de inrichting van de belangrijkste ruimte in het huis, namelijk mijn computer plekje.
Nu wil ik 2 pc's (zakelijk en prive) naast elkaar zetten op het bureau.
Tot zover uiteraard geen enkel probleem.
Nu is het alleen veruit onzinnig om ook 2 speakersets neer te zetten.
Waar ik nu dus naar opzoek ben is een simpel kastje om te kunnen schakelen tussen 2 inputs en hier 1 output (mijn huidige speakerset) op aan te sluiten.
Toen ik deze zoektocht startte was ik in de veronderstelling dat zoiets bassaals geen problemen op zou leveren, maar niets is minder waar.
Het enige dat ik tot dusver het gevonden is een kastje a 25 dollar, wat volgens mij ook voor 3 euro moet kunnen.
Zoek ik nou helemaal verkeerd? Ik zou toch verwachten met zoektermen a la "jack input switch" legio switches a 2 / 3 euro tegen te komen.
Nu wil ik 2 pc's (zakelijk en prive) naast elkaar zetten op het bureau.
Tot zover uiteraard geen enkel probleem.
Nu is het alleen veruit onzinnig om ook 2 speakersets neer te zetten.
Waar ik nu dus naar opzoek ben is een simpel kastje om te kunnen schakelen tussen 2 inputs en hier 1 output (mijn huidige speakerset) op aan te sluiten.
Toen ik deze zoektocht startte was ik in de veronderstelling dat zoiets bassaals geen problemen op zou leveren, maar niets is minder waar.
Het enige dat ik tot dusver het gevonden is een kastje a 25 dollar, wat volgens mij ook voor 3 euro moet kunnen.
Zoek ik nou helemaal verkeerd? Ik zou toch verwachten met zoektermen a la "jack input switch" legio switches a 2 / 3 euro tegen te komen.
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren