Toon posts:

Nieuwe videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik ben op zoek naar een goede videokaart om mijn systeem te kunnen verbeteren ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. tips zijn altijd welkom :)
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een videokaart voor mijn Medion pc. Als resultaat hoop ik games, zoals planetside2 op medium/high op 50+ FPS te kunnen spelen.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
rond de 300 euro, absolute max is 350 euro, minder voor hetzelfde resultaat mag altijd :)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee, ik heb geen merkvoorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
ik weet niet zo goed wat er verder in mijn systeem zit. maar op de case staat dat er een "A10 vision amd" in zit.

Ik heb zelf natuurlijk ook gekeken en ik dacht aan een van deze videokaarten:
#ProductPrijsSubtotaal
1MSI GeForce GTX 770 Gaming€ 279,-€ 279,-
1MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB€ 249,01€ 249,01
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 528,01

gr,
Tobias

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-01 12:04
Medion gebruikt kasten die erg weinig ruimte hebben voor videokaarten. Wil je eens de plek voor de videokaart meten? Als je bijvoorbeeld maar 14cm hebt dan kom je uit op zoiets als een Nvidia GTX 750TI

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Nu online

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Pataar schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 22:49:
Medion gebruikt kasten die erg weinig ruimte hebben voor videokaarten. Wil je eens de plek voor de videokaart meten? Als je bijvoorbeeld maar 14cm hebt dan kom je uit op zoiets als een Nvidia GTX 750TI
Om nog maar te zwijgen over de voeding, we hebben alle specs nodig!

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Verwijderd

Topicstarter
Pataar schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 22:49:
In de breedte kom ik uit op 15 cm, en in de lengte op ongeveer 20cm mogelijk iets langer.

Verwijderd

Topicstarter
kuusj98 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 22:56:
[...]

Om nog maar te zwijgen over de voeding, we hebben alle specs nodig!
De voeding heeft 400W. Het model is: FSP350-60EMDN. Maar 400W zou toch voldoende moeten zijn?

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Het modelnummer suggereert dat het een 350W-model is, en ik denk niet dat die Fortron-dingen echt kwaliteit zijn.

Is er echt een sticker op geplakt met 400W?

Als iemand 'alle specs' zegt dienen we ook wel alles te weten. Je hebt een voeding van 350W, wat moet die aandrijven? Wat voor processor? Hoeveel geheugen? Schijven? Randapparatuur etc. Heeft allemaal stroom nodig.

[ Voor 40% gewijzigd door Borromini op 28-06-2014 12:52 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
ehh, dat is een 350 watt voeding, zoals uit het typenr blijkt.
Of deze Medion voeding (nog) goed is weet ik niet.

Bovendien, 350W zegt niet alles....vergelijk met mijn fiets: mijn fiets heeft 2 wielen, dus dat is een goede fiets?

Het gaat dus ook om de kwaliteit.

Verwijderd

Topicstarter
Nee op het ding stond 350 maar na wat research op internet kwam ik uit op 400?!?

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Google het modelnummer en het zegt nochtans duidelijk 350W. Ik weet niet waar je die 400 haalt.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Dan ga je maar eens leren research te doen.

De voeding kan 300 watt maximaal leveren op de 12v lijnen. Dat staat zelfs op de sticker van je voeding die je bekijken kan.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:36
Voor planetside 2 kun je met een midrange kaartje prima af. Ik zou echt geen kaart van 300 euro in een oude(?) Medion proppen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt ik zit inderdaad ook te kijken daarvoor.
Pagina: 1