Hallo tweakers,
Ik ben op zoek naar een goede videokaart om mijn systeem te kunnen verbeteren ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. tips zijn altijd welkom
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een videokaart voor mijn Medion pc. Als resultaat hoop ik games, zoals planetside2 op medium/high op 50+ FPS te kunnen spelen.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
rond de 300 euro, absolute max is 350 euro, minder voor hetzelfde resultaat mag altijd
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee, ik heb geen merkvoorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
ik weet niet zo goed wat er verder in mijn systeem zit. maar op de case staat dat er een "A10 vision amd" in zit.
Ik heb zelf natuurlijk ook gekeken en ik dacht aan een van deze videokaarten:
gr,
Tobias
Ik ben op zoek naar een goede videokaart om mijn systeem te kunnen verbeteren ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. tips zijn altijd welkom
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een videokaart voor mijn Medion pc. Als resultaat hoop ik games, zoals planetside2 op medium/high op 50+ FPS te kunnen spelen.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
rond de 300 euro, absolute max is 350 euro, minder voor hetzelfde resultaat mag altijd
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee, ik heb geen merkvoorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
ik weet niet zo goed wat er verder in mijn systeem zit. maar op de case staat dat er een "A10 vision amd" in zit.
Ik heb zelf natuurlijk ook gekeken en ik dacht aan een van deze videokaarten:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 279,- | € 279,- |
| 1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 249,01 | € 249,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 528,01 | |
gr,
Tobias