Hallo beste tweakers,
Ik zoek een?
koelkast
Wat is je budget?
200-350 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
voedsel in opslaan. beetje genoeg ruimte. liefst een beetje een groot vriesvak zodat er bijv ook een diepvriespizza in past
Wat heb je zelf al gevonden?
ik moet zeggen... heb zelf nog niet echt gezocht. puur omdat er gewoon simpelweg teveel keus is en ik niet weet waar ik moet beginnen. + dat ik helemaal geen verstand heb van koelkasten..
Ik weet dat hier op tweakers geapprecieerd wordt om eerst zelf iets te vinden..
Welke vragen heb je hier nog over?
- De koelkast moet in een 12 m2 ruimte komen met geen aparte ruimte o.i.d. dus het liefst dat hij niet storend is qua geluid.. is dat mogelijk?
ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!
mvg
pascal
EDIT:
Afmetingen koelkast:
B 0.5m?
H mag best tot 1.40-1.60 of groter
waar komt de koelkast te staan?
in de studenten kamer/slaapplek. dus gewoon binnen, in een ruimte met kachel etc.
EDIT 2:
budget aangepast.
Ik zoek een?
koelkast
Wat is je budget?
200-350 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
voedsel in opslaan. beetje genoeg ruimte. liefst een beetje een groot vriesvak zodat er bijv ook een diepvriespizza in past
Wat heb je zelf al gevonden?
ik moet zeggen... heb zelf nog niet echt gezocht. puur omdat er gewoon simpelweg teveel keus is en ik niet weet waar ik moet beginnen. + dat ik helemaal geen verstand heb van koelkasten..
Ik weet dat hier op tweakers geapprecieerd wordt om eerst zelf iets te vinden..
Welke vragen heb je hier nog over?
- De koelkast moet in een 12 m2 ruimte komen met geen aparte ruimte o.i.d. dus het liefst dat hij niet storend is qua geluid.. is dat mogelijk?
ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!
mvg
pascal
EDIT:
Afmetingen koelkast:
B 0.5m?
H mag best tot 1.40-1.60 of groter
waar komt de koelkast te staan?
in de studenten kamer/slaapplek. dus gewoon binnen, in een ruimte met kachel etc.
EDIT 2:
budget aangepast.
[ Voor 11% gewijzigd door P. Herz op 28-06-2014 10:04 ]