Toon posts:

intro youtube channel gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 723 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

zoals jullie in de titel al konden lezen: ik zoek een intro voor mijn youtube kanaal!
alleen ik ben zelf niet heel goed in dat soort dingen maken. dus ik wou vragen of iemand toevallig iets kon!
ik weet dat het misschien een beetje raar is dat er hier ineens iemand op het forum komt van: hee jo kun je een intro voor me maken?

maar ik dacht misschien vindt iemand het wel leuk of heeft iemand zelf een YT kanaal. uiteraard zet ik eventuele links in de beschrijving naar misschien je eigen site of YT channel als je dit wilt of hebt!

wat zoek ik voor een iets:
het idee is best simpel (nou ja simpel... ik kan het niet :P)
maar zoiets: https://www.youtube.com/watch?v=Ah0AeFvdHJc
gewoon dat mijn naam (bacongamesnl) even in beeld komt eventueel nog de link van mijn kanaal eronder maar meer ook niet! lekker simpel en snel!

hopelijk kan en wil iemand dit :D

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Heb je zelf al iets geprobeerd met windows movie maker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxustiti
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-03 21:52
Dit is meer iets voor vraag en aanbod...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vipid kan je aardig intro's mee maken, kost wel wat dollars (dacht 10 ofzo voor een 'degelijke' resolutie).
http://ivipid.com/select/

Zullen wel meer van zulke webservices zijn, beetje zoeken kom je al aardig eind :)

en WMM kan je best leuke effecten maken, de betaalde video editors hebben berg meer effecten om simpel dingen in elkaar te zetten.

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 27-06-2014 21:09 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Brilsmurfffje schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 21:06:
Heb je zelf al iets geprobeerd met windows movie maker?
ja maar dan blijft het meer bij een achtergrond kleurtje waar heel vaag bacongamesnl staat maar en dan wordt het steeds helderder
SinergyX schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 21:08:
Vipid kan je aardig intro's mee maken, kost wel wat dollars (dacht 10 ofzo voor een 'degelijke' resolutie).
http://ivipid.com/select/

Zullen wel meer van zulke webservices zijn, beetje zoeken kom je al aardig eind :)

en WMM kan je best leuke effecten maken, de betaalde video editors hebben berg meer effecten om simpel dingen in elkaar te zetten.
dit had ik al eens gezien! maar dat vond ik zo on-orgineel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En dan pak je die met een video editor en maak je er wat origineels van :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:09
Voor dit soort verzoeken kan je terecht op Vraag en Aanbod. Op het forum is werving niet toegestaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.