Toon posts:

BootMGR missing, recovery environment werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee of dit de juiste plek is om dit te vragen, maar kon zo geen betere vinden.

Om even duidelijk te maken wat er gebeurt is: Ik was mijn PC aan het defragmenteren met Iobit Smart Defrag. Dit doe ik vaak genoeg en er gaat nooit wat mis. Deze keer ging het echter wel fout en crashte de pc. Toen ik wilde restarten was de schijf in lockdown en kon ik nergens bij. Ik proberen met de recovery environment om de boot te fixen, maar helaas, deze vind het systeem niet.
Dus ik proberen om de schijf weer te flaggen als ACTIVE. Dit lukte, maar nog steeds vond hij de OS niet. Nu krijg ik dus de BootMGR missing error en ik kan er helemaal niks aan doen!

Ik ben nu al uren bezig, maar ik kan gewoon geen oplossing vinden voor mijn probleem. De data op de pc kan me geen reet interesseren, maar gewoon wipen kan zelfs niet omdat ik er niet in kan.

Heeft iemand alsjeblieft een oplossing om in ieder geval weer access te krijgen? Als ik hem alleen maar kan overwriten met een nieuwe OS, dat is al genoeg.

Alvast ontzettend bedankt!

Misterff1

Edit: Als ik de systeem partitie op active zet krijg ik een andere error, dat \boot\BCD mist(zoiets). Weet nu niet zeker of ik die of de andere op active moet zetten om hem uberhaupt weer te laten starten, maar bij beide vind ik geen OS in de recovery environment

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2014 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-10 22:20
Als je zoekt op google onder: BootMGR is missing error vind je meerdere oplossingen:
Google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Systeempartitie formatteren en dan:

Windows 7
BCDBOOT [osdisk]:\Windows /l en-us

Windows 8
BCDBOOT [osdisk]:\Windows /f UEFI / BIOS /s [systeempartitie]

Bij UEFI formatteren als FAT32, bij BIOS formatteren als NTFS.

[ Voor 16% gewijzigd door Trommelrem op 29-06-2014 13:30 ]