Verwijderd
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
Van je familie moet je het maar hebben.Op zondag 10 juni 2001 23:56 schreef Moartn het volgende:
Helaas... Het is het vervelende broertje van Pacific_Ocean weer (die al 3x gebanned was). Zijn nieuwe kloontje is weer gebanned....
Verwijderd
Is Pacific_Ocean niet het vriendinnetje van Tom? Kan ie mooi persoonlijk ff langs gaan..Op zondag 10 juni 2001 23:56 schreef Moartn het volgende:
Helaas... Het is het vervelende broertje van Pacific_Ocean weer (die al 3x gebanned was). Zijn nieuwe kloontje is weer gebanned....
oh, snel je bericht wijzigen hè !!Op maandag 11 juni 2001 00:05 schreef Buzzman het volgende:
niks gezegd
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Ja zoiets heb ik ook gelezen ja.Op maandag 11 juni 2001 00:04 schreef DaJaN het volgende:
Had hij dan trouwens ook die brief aan Tom geschreven onder PO's naam?!?!
Beetje nutteloze reactieOp maandag 11 juni 2001 00:08 schreef kamstra het volgende:
[..]
oh, snel je bericht wijzigen hè !!ik zag het wel!!!
LoL!!!!Op maandag 11 juni 2001 00:04 schreef DaJaN het volgende:
Had hij dan trouwens ook die brief aan Tom geschreven onder PO's naam?!?!
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
Er heeft hier iemand onder de naam van PO een brief gepost. Was onduidelijk wie het was en de brief is toen naar een crewforum gemoved.Op dinsdag 12 juni 2001 13:23 schreef --BoBo-- het volgende:
Hij vermaakt zich wel met GoT blijkbaar
Maar is die brief ooit gepost?
Lees: [topic=157312]
Moet ik maar es doen danOp maandag 11 juni 2001 00:01 schreef Agijsbro het volgende:
[..]
Is Pacific_Ocean niet het vriendinnetje van Tom? Kan ie mooi persoonlijk ff langs gaan..
Haar ip en dat van d'r broertje lijkt me redelijk hetzelfde, als ze in hetzelfde huis wonen, toch?Op dinsdag 12 juni 2001 13:37 schreef Tom het volgende:
Ik weet ook niet van wie die brief was, t'is tussen ons iig nog goed, maar raar was het wel aangezien het vanaf haar IP was gepost.
Net als dat van mij en prulleman (en nog een gast, die soms zit te zieken
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ff voor de duidelijkheidOp dinsdag 12 juni 2001 14:28 schreef JvS het volgende:
[..]
Haar ip en dat van d'r broertje lijkt me redelijk hetzelfde, als ze in hetzelfde huis wonen, toch?
Net als dat van mij en prulleman (en nog een gast, die soms zit te zieken).
Niet ik dus maar nog een andere huisgenoot
(maar die houd zich redelijk rustig de laatste tijd)
Ecteinascidin
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
EcteinascidinOp dinsdag 12 juni 2001 18:10 schreef YakuzA het volgende:
toch 1x proberen:(echt zonder te spieken)
Ecteinascidin
Ja dat klopt
et743 mocht volgens mij ook...
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Verwijderd
(p.s. ik zit even onder een ander profiel hoor)
En wie was jij dan?Op woensdag 13 juni 2001 00:58 schreef NextUser het volgende:
(p.s. ik zit even onder een ander profiel hoor)
Verwijderd
dat zou best eens kunnen, hij is iig net gebanned na het sturen van een ICQ 'bom' naar mij...Op woensdag 13 juni 2001 11:37 schreef JvS het volgende:
[..]
En wie was jij dan?Turkeyboy?
McViruS zei dat het 'een oude bekende' was...
[topic=161151]
Verwijderd
in die topic die ik link in mijn vorige post hier wordt ene 'NextUser' gebanned,
en gelijk paar min. later komt er ene 'Yushie' melden dat NextUser gebanned is...
hij was wel erg snel op de hoogte dacht ik, niets is minder waar,
vergelijk de ICQ # van Yushi en NextUser maar eens....
precies t zelfde
Verwijderd
Tel 030-6blabla
ICQ bom.. jezus.. trek het even uit zijn verband hey
[Edit] Telnummer hier neerzetten is niet altijd even slim
Verwijderd
edit