ik heb een oplader gekocht bij miniinthebox omdat mijn huidige(niet originele) oplader een irritante piep maakt. het is zo'm blokje die apple ook gebruikt maar dan met 2 usb poorten. als ik mijn telefoon erop aansluit doet hij niks, maar als ik mijn boxjes oplaad werkt hij wel gewoon. ik heb 3 verschillende kabeltjes geprobeerd die wel werken in andere opladers maar niet werken in deze. heeft iemand enig idee wat er aan de hand is? ik heb een galaxy s3
werkt de lader wel als de S3 helemaal uit staat? De S3 zou dan in een "charge mode" moeten rebooten. Werken andere microUSB devices wel? Je boxjes wel, dus. Laad de S3 wel op aan een PC ofzo?
Kortom, de lader lijkt dus wel zijn werk te doen bij de boxjes.
Kabeltjes lijken het probleem niet te zijn.
Zoals al eerder aangekaart. Kan het ook de telefoon zijn. Geeft ie ook problemen als je andere laders/adapters/usb poorten gebruikt om hem te laden?
Wat is het vermogen van de laders? Ik weet dat sommige telefoons niks doen als de lader niet genoeg kan leveren om aan de minimale laadstroom te voldoen. Al heb ik dit alleen nog gezien in combinatie met (oudere) laders die maar een heel beperkt vermogen kunnen leveren en nieuwe toestellen die (relatief) veel vermogen vragen.
Kabeltjes lijken het probleem niet te zijn.
Zoals al eerder aangekaart. Kan het ook de telefoon zijn. Geeft ie ook problemen als je andere laders/adapters/usb poorten gebruikt om hem te laden?
Wat is het vermogen van de laders? Ik weet dat sommige telefoons niks doen als de lader niet genoeg kan leveren om aan de minimale laadstroom te voldoen. Al heb ik dit alleen nog gezien in combinatie met (oudere) laders die maar een heel beperkt vermogen kunnen leveren en nieuwe toestellen die (relatief) veel vermogen vragen.
Levert waarschijnlijk te weinig stroom om je telefoon op te laden. Je boxjes hebben minder nodig en dat werkt dus wel.
volgens de specificaties van de oplader zou hij 1 én 2.1 ampere kunnen leveren. beide poorten werken niet. de telefoon laadt wel op aan mijn andere lader en aan de pc(al kan je dat niet echt opladen noemen aangezien hij alsnog langzaam leegloopt). als ik een oude oplader erbij pak die maar 350 mA kan leveren geeft mijn telefoon aan op te laden. als ik mijn telefoon uitzet helpt dat niet.
ik heb voor de grap even mijn oude galaxy ace erbij gepakt en die doet het gek genoeg wel. het moet dus aan de telefoon liggen. ik denk dat mijn telefoon niet wil opladen omdat hij de stroom niet zuiver genoeg vindt of iets dergelijks, aangezien het een dingentje van maar 3 euro is.
ik heb voor de grap even mijn oude galaxy ace erbij gepakt en die doet het gek genoeg wel. het moet dus aan de telefoon liggen. ik denk dat mijn telefoon niet wil opladen omdat hij de stroom niet zuiver genoeg vindt of iets dergelijks, aangezien het een dingentje van maar 3 euro is.
[ Voor 8% gewijzigd door yannickvanniel op 28-06-2014 01:27 ]