veranderingen iphone abonnementen? snelheidsverhoging?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:07
Beste Tweakers,

Ik kreeg vandaag een mailtje binnen van T-mobile. Dit is de online versie:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/A00x5uF.png

Daarin staat dat mijn snelheid van mijn abonnement verhoogd wordt. Voor de voorwaarden zie mail. Mijn vraag alleen is: ik heb op dit moment oneindig internet zonder een snelheidslimiet (i150). Ik vraag me af of er een cap erop komt na deze veranderingen? In de mail lees ik terug dat de snelheid naar de oude snelheid gezet wordt als je bundel op is. Maar druk je op de "lees meer"knop, dan word je geleid naar de volgende pagina:

http://www.t-mobile.nl/campagne/snelheidsverhoging

met hele andere informatie. Daarin staat het volgende:

"Als je meer internet gebruikt dan er in je bundel of abonnement zit, wordt je snelheid verlaagd naar 64 Kbps. Met deze snelheid houd je nog steeds toegang tot het internet en kun je Whatsapp blijven gebruiken voor tekstberichten. Ben je door je bundel heen en wil je meteen weer snel kunnen internetten? Met MB-aanvullers kun je een vast aantal MB’s voor een eenmalig vast bedrag kopen om weer op volle snelheid te kunnen internetten."

Iemand enig idee of meer informatie over dit onderwerp?

[ Voor 6% gewijzigd door Monkeydancer op 27-06-2014 15:52 ]

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-10 17:41

Leejow(saait)

Blater

AFAIK hebben de oude i-XXX abonnementen van T-Mobile een fair use policy, wat inhoudt dat ze je snelheid pas bij excessief gebruik gaan cappen. Wanneer dat is kan je het beste aan T-Mobile vragen, want dit staat niet zwart op wit vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het lijkt me inderdaad het handigst dat je gewoon even contact opneemt met de helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:07
Ik heb zo net de helpdesk gebeld. Ik heb op dit moment nog een i-150 '08 lopen bij tmobile. Volgens de medewerker wordt alleen mijn snelheid verhoogd met een daarbij behorende limiet. Ik kan dus 2gb internet verbruiken met een snelheid van 15mbps. Zodra deze op is valt hij terug in de oude snelheid met onbeperkt internet zonder een cap. Mijn bundel zal niet veranderen, aldus de klantenservice. Het verhaaltje op de website is dus niet van toepassing op iphone abonnementen. :9 . Nu aanzien wat er verder gaat gebeuren.

[ Voor 4% gewijzigd door Monkeydancer op 27-06-2014 18:51 ]

Monkey business: pay peanuts, get monkeys