Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woeler
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-02-2024
Hallo allemaal,

De USB poorten aan de achterkant van mijn Sabertooth Z77 werken niet meer (of ze gaan de hele tijd aan en uit). Ik heb recentelijk wel een tweede EVGA GTX-600 3Gb in mijn pc gestopt (heb er nu dus 2 in SLI). Kan het zijn dat er een stroomissue is omdat ik een PSU heb die slechts 700W aankan?

Elder Scrolls Online: AlcastHQ.com |ESO-Hub.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiegsxr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:39

Japiegsxr

All glory to the hypnotoad!!!

De drivers even opnieuw instaleren van je mobo lost het vaak wel op , het is zeer onwaarschijnlijk dat het aan je voeding ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.stanneveld
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-03 07:27
http://rog.asus.com/forum...b-2.0-stops-working/page4
Net ff gezocht maar schijnen veel meer mensen met het zelfde probleem te zijn.
Zou eens een bios update doen wie weet helpt het (als je usb werkt tenminste) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vayra
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-06 11:15
Dit heb ik ook gehad bij een Gigabyte Z77X-D3H. Bij mij waren het de USB 2.0 poorten die het lieten afweten - ze gaven alleen stroom, lampje op de muis en tobo ging aan maar verder deden ze het niet.

Dat was rond een periode dat ik redelijk vaak GPU's gewisseld heb. Ook bij mij (maar dat lijkt me écht puur toeval) een EVGA GTX 660 x2 in SLI en zonder SLI. Ik heb er nooit aandacht aan besteed, maar later wel de USB3.0 drivers geinstalleerd en nog weer een periode later die specifieke poorten maar weer eens benut... en het werkte weer.

i7 8700k 4.8 Ghz @ 1.34v // beQuiet Dark Rock Pro 3 // AsRock Z370 Fatality K6 // Corsair LPX 2x8GB 3200/C16 // MSI GTX 1080 Gaming X @ 2100/5500mhz // Samsung 850 EVO 1TB // Samsung 830 256GB // Crucial BX100 240GB // EVGA G2 750w // FD Define C TG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:18

Mavamaarten

Omdat het kan!

700W moet meer dan genoeg zijn. Ik zou inderdaad een BIOS-update proberen en als dat niet werkt, garantie claimen?

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

700W moet zat zijn, mits het een deugdelijke merk is natuurlijk. Als je een 700W MS-Tech voeding hebt, dan zou dat nog wel eens vies tegen kunnen vallen. Al verwacht ik aan de andere kant dan wel dat er meer dingen falen dan alleen je USBpoorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woeler
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-02-2024
Ik heb de bios geupdate en daarna de drivers nog eens geinstalleerd en alles werkt weer! Hartelijk dank!

Ik heb een 700W Cooler Master GX-Lite, ben over 't algemeen zeer tevreden over CM.

Elder Scrolls Online: AlcastHQ.com |ESO-Hub.com

Pagina: 1