Meldpunt bij mobiele abbonementen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 11:45

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Topicstarter
Bij het zoeken naar een nieuw abonnement met telefoon erbij valt het me op dat de prijzen vaak niet kloppen. Echter kan ik geen meldpunt kopje vinden. Waar zou dit moeten zitten?
Bijvoorbeeld:
pricewatch: Sony Xperia Z1 Compact Zwart
19.75 per maand volgens de pricewatch. Maar op de site 19.95+27*24+61 =728.95
728.95/24= 30.37 per maand != 19.75 per maand..

Daarnaast heb ik bij het zoeken soms dat de optie voor het selecteren van het aantal minuten ontbreekt. De hoeveelheid Mb's staat er altijd wel maar de hoeveelheid belminuten ontbreekt soms..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Er is geen meldpunt voor abo en telefooncombinaties. Je kan eventueel een melding maken bij het abonnement waar het fout gaat (bijvoorbeeld hier pricewatch: HollandsNieuwe Voorafvoordeel 550 + 0 MB (2 jaar) en dan klikken op Verbeter productgegevens), waarna je in het opmerkingenveld kwijt kan wat er fout gaat en icm welk toestel (in dit geval dus pricewatch: Sony Xperia Z1 Compact Zwart).

Helaas kunnen wij in ons systeem geen rekening houden met de extra kosten die Hollands Nieuwe rekent bovenop de basis abo prijzen om een toestel gratis of heel goedkoop te krijgen. Hiervoor zouden we tig verschillende abo's moeten aanmaken, met elk een extra bedrag bovenop de aboprijs en dan nog moeten we uitzoeken welk toestel bij welke prijs hoort. Bij Vodafone is dit nog redelijk overzichtelijk, omdat ze 6 verschillende categorieen per abo hebben (A t/m F), maar bij Hollands Nieuwe is dit niet te doen.

Er zijn plannen om het (verouderde) telecomsysteem van de Pricewatch te vervangen of te upgraden, maar tot dusver zijn het alleen nog ideeen, die elk worden onderzocht. Maar gezien de grote impact dit het heeft, is dit niet met een weekje gefixt, dus je zal - net als ons - geduld moeten hebben.

Wel zal ik maandag kijken/overleggen of er op die plek een duidelijker melding kan worden gemaakt dat er extra maandkosten zijn.