Wel/geen switch voor merken in Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJOG
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-04 13:16
Beste admins,

In de pricewatch van mobiele telefoons staat bij bijvoorbeeld besturingssysteem een wel/geen schuifknop. Dit staat helaas niet bij de merken. Ik ben namelijk op zoek naar een smartphone van alle merken, behalve de grote partijen als Samsung, Apple etc.

Mijn Xiaomi Mi2S bevalt me zo goed namelijk dat ik voor mijn vrouw een goedkope chinese smartphone wil opzoeken met bepaalde specs. Nu moet ik bij alle merken (behalve de grote namen uiteraard) een vinkje zetten. Dit is heel veel klikwerk.

Kan/mag dit worden aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:54

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Hier mogen de designers/devvers over beslissen, daar kunnen wij admins helaas niets mee :) Move naar Mooie Features, met gratis titelfix zodat het duidelijker is waar het over gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJOG
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-04 13:16
Super! Hartelijk dank voor je hulp Glaanie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:21

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik stoor mij hier ook regelmatig aan. Alles behalve merk X betekent dat je in sommige gevallen 40noem maar wat hokjes moet aanklikken om 1 specifiek merk er niet in te hebben.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik doe ook een duit in dit zakje. Ik heb regelmatig dat ik een merk al goed onderzocht heb en dat ik graag wil zien wat de concurrentie heeft, dus dan wil ik juist dat merk wegfilteren. Nu klik je je een ongeluk.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deldens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-01 08:36
Ja ik wilde een nieuw topic beginnen. Fijn om te zien dat er meer mensen zijn die dit willen veranderen. Vaak heeft een gebruiker een negatieve ervaring met een merk of vallen merken en producteigenschappen samen (bv: merk apple). Dan is het handig om apple uit te kunnen zetten bijvoorbeeld bij het kiezen van een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

In het geval van "geen apple producten willen zien", zou je bij de filters voor het besturingssysteem alle ios opties aan kunnen klikken en dan de switch op Geen: http://tweakers.net/categ...pkQGQMjM0MARRxgbGSrG1tbUA. Hetzelfde zou je kunnen doen bij de Smartphones uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ja maar dat is natuurlijk een oplossing van likmevestje en veel vaker niet toe te passen dan wel ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Het is niet dè oplossing nee, enkel een workaround tot de functie er komt (tenzij wordt besloten dit niet te doen, dan verandert dit ineens wél in de oplossing, likmevessie of niet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan intern overleggen of het mogelijk is om een 'vink alle merken aan' knopje te maken, waarna je merken vervolgens weer kan uitvinken. Zou dat een goede oplossing zijn (je blijft moeten aan/uitvinken)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:26:
Ik kan intern overleggen of het mogelijk is om een 'vink alle merken aan' knopje te maken, waarna je merken vervolgens weer kan uitvinken. Zou dat een goede oplossing zijn (je blijft moeten aan/uitvinken)?
Dat zou wel een werkbare oplossing zijn, ware het niet dat het wel een beetje web 1.0 is, en er al een wel/niet-functie aanwezig is. Maar prima als het niet anders kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Room42 schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:46:
[...]

Dat zou wel een werkbare oplossing zijn, ware het niet dat het wel een beetje web 1.0 is, en er al een wel/niet-functie aanwezig is. Maar prima als het niet anders kan ;)
Ja, dat is waar. Ik ga de mogelijkheden hier bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend intern besproken. Het lijkst ons inderdaad het handigst (en meest consistent) om een Wel/Geen switch toe te voegen aan het merken filter. Ik heb een ticket aangemaakt. Bedankt voor jullie input!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Leuk om te horen! Thanks!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bekend request: :p
Merken uitsluiten
Wel/geen optie voor Merken

[ Voor 23% gewijzigd door Olaf van der Spek op 18-12-2014 09:16 ]

Pagina: 1