PC freezed met Nvidia Geforce GTX 560 ti

Pagina: 1
Acties:

• Chef_M
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-04-2025
(Ik denk dat het probleem bij mijn videokaart ligt iig, dat is de Nvidia Geforce GTX 560 ti.)

Mijn PC is ondertussen bijna 3 jaar oud en gebruik het nog best veel om te gamen.
3 jaar geleden had ik het probleem alleen maar met BF3, ik kon 10 minuten spelen en toen crashte mijn hele PC (soundfreeze erbij, kon alleen maar de computer hard resetten)

De fix die daar bij werkte was om mijn videokaart iets te downgraden (volgens mij is mijne al factory overclocked), dat deed ik met MSI Afterburner.

Heeft 3 jaar lang gewerkt tot aan gisteren, nu maakt het niet uit welke games ik speel, na minder dan 10 minuten crasht m'n hele PC.

Kaart downclocken werkt niet meer, dus ik hoop dat iemand een oplossing heeft! Ik zal mijn DXdiag toevoegen voor de specs, maar als er meer gegevens nodig zijn om voor iemand een kijkje te nemen dan hoor ik het vanzelf wel.

[http://forum.fok.nl/topic/2121372 <- In dit topic heb ik mijn DXDIAG in een spoiler gezet, kan de optie hier niet vinden dus vandaar een linkje naar het FOK! topic]

Ik heb het probleem ook gegoogle'd, maar er schijnen zoveel problemen/fixen te zijn voor deze kaart dat ik geen overzicht meer hebt. Al wel een paar dingen uitgeprobeerd (zoals HD audio van Nvidia te verwijderen) maar nog niks helpt.