Beste Tweakers,
Ik wil graag zoveel mogelijk rood tinten in mijn PC. Er zullen rode leds worden geplaatst, dit staat mooi met rode componenten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Volop gamen op 1920x1080 en soon op een eyefinity setup. Ook word er met deze PC games gestreamed.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €800,- voor deze onderdelen vind ik wel prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, Moederbord, Kast, voeding, ram.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De betrouwbare merken, betaal graag wat extra voor kwaliteit of een betere naam. Goede ervaringen met Asus borden en Seasonic voedingen. (Overtuig me van andere merken)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet perse, ik vind het niet erg om een hoger geluidsniveau te hebben voor hogere prestaties. Er zullen extra fans worden geplaatst voor koeling.
Ga je overklokken?
Jazeker, heb mijn 8320 nu op 4.8GHz lopen. En wil mijn I5 toch wel op 5.0GHz laten lopen.
Huidige lijstje :
Wat zijn de verbeteringen? Zijn er nog betere componenten die ook een rode tint hebben?
Overigens is de nieuwe 4690K natuurlijk ook nog een optie : pricewatch: Intel Core i5-4690K Boxed
Ik wil graag zoveel mogelijk rood tinten in mijn PC. Er zullen rode leds worden geplaatst, dit staat mooi met rode componenten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Volop gamen op 1920x1080 en soon op een eyefinity setup. Ook word er met deze PC games gestreamed.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €800,- voor deze onderdelen vind ik wel prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 2 | Gigabyte GV-R928XOC-3GD Rev. 2.0 | € 274,50 | € 549,- |
| 1 | Corsair Hydro H110 | € 100,90 | € 100,90 |
| 1 | Plextor PX-256M5S 256GB | € 128,- | € 128,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 777,90 | |
Alle randapparatuur is aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, Moederbord, Kast, voeding, ram.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De betrouwbare merken, betaal graag wat extra voor kwaliteit of een betere naam. Goede ervaringen met Asus borden en Seasonic voedingen. (Overtuig me van andere merken)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet perse, ik vind het niet erg om een hoger geluidsniveau te hebben voor hogere prestaties. Er zullen extra fans worden geplaatst voor koeling.
Ga je overklokken?
Jazeker, heb mijn 8320 nu op 4.8GHz lopen. En wil mijn I5 toch wel op 5.0GHz laten lopen.
Huidige lijstje :
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 189,89 | € 189,89 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z97 MAXIMUS VII RANGER | € 142,95 | € 142,95 |
| 1 | Corsair Obsidian 450D | € 98,- | € 98,- |
| 1 | Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2B2133C9R | € 79,- | € 79,- |
| 1 | Seasonic G-Serie 750Watt | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 610,79 | |
Wat zijn de verbeteringen? Zijn er nog betere componenten die ook een rode tint hebben?
Overigens is de nieuwe 4690K natuurlijk ook nog een optie : pricewatch: Intel Core i5-4690K Boxed