Toon posts:

GA 6BXE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Celeron I 433 Mhz op een Gigabyte 6BXE mobo lopen. Hij loopt aardig op 488 Mhz (75 Mhz FSB) en de temperatuur komt dan max aan de 33.5 C ..
Dus ik zou zeggen dat kan beter :)
Nou ga ik dus naar een FSB van 83 Mhz toe, maar daar krijg ik dus last ervan dat de spanning te laag is voor deze snelheid (standaard 2.0V) ..
De temperatuur komt nog steeds niet hoger dan de 37C als ik RC5 een 30 minuten heb gedraaid.
Maar ik krijg nu wel crashes van IExplore.exe wat er volgens mij op wijst dat de spanning te laag is, aangezien ik dit probleem ook had bij een K6-2 350@380

Nu is mijn vraag of er iemand is die weet hoe ik op dit mobo (GA 6BXE) het cpu voltage handmatig kan instellen, want dit mobo heeft namelijk iets van "spanning detectie?", en ik krijg het dus niet van 2.0 Voltjes af.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:37

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Staat-ie niet op Auto Detect? bij mijn Abit BE6 moet je hem eerst op Manual Voltage zetten...
Anders weet ik het ook niet.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

RTFM

PaCKo

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 14:37

collin

Who da man !!

ROFL

Collin

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een oplossing gevonden geloof ik.

Heb gewoon zo'n grote huis-tuin en keuken fan op stand 3 gezet en de zijplaten van de kast afgeschroeft. Dus gaat nou een wervel wind door de tower heen :P
Kom niet meer boven de 30C uit (433@541)