Ik gebruik een standaard gebruikersaccount. Samsung Magician (voor SSD) wordt bij het aanmelden in windows opgestart en vraagt dan altijd een wachtwoord in kader van UAC. Is alleen voor dit programma de UAC uit te zetten? Zo ja, hoe moet dat? Ik gebruik windows 8.1
Ik zou gewoon Samsun Magician uitzetten, veel makkelijker en gebruiken doe je het vast niet.
Ik ken Samsung Magician niet, maar het klinkt als een low-level programma die wat checkt / doet met je SSD. Daarvoor is bijna per definitie admin-rechten nodig, dus oftewel je moet niet de UAC melding uitschakelen, je moet het programma gewoon als admin draaien dan kan het alles doen en krijg je geen UAC melding.
Ik denk als je deze tutorial doorloopt, dat hiermee je vraag beantwoord is.
Die tool is voor het een en ander voor SSD's. Je kan er o.a. profielen mee instellen en het kan dus ook wat systeeminstellingen aanpassen tbv de performance van de SSD.johnkeates schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:34:
Ik zou gewoon Samsun Magician uitzetten, veel makkelijker en gebruiken doe je het vast niet.
Die Samsung Magician hoef je toch niet altijd op de achtergrond open te houden?
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Heb je al eens gezocht op Google met deze vraag? Dat kan ik even niet uit je topicstart halen, en eigen onderzoek wordt eigenlijk wel verwacht voordat je een topic start. Hou daar bij je volgende topicstart even rekening mee.Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:32:
Is alleen voor dit programma de UAC uit te zetten?
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Google weet inderdaad genoeg over dit 'probleem'.
Ik heb zelf een Samsung EVO SSD dus ik ken dat tooltje. Het is een configtooltje dat je maar eenmalig hoeft te draaien (of bij een gewenste wijziging). Gewoon uit je Startup-items halen dus, en zelf starten indien gewenst.
Ik heb zelf een Samsung EVO SSD dus ik ken dat tooltje. Het is een configtooltje dat je maar eenmalig hoeft te draaien (of bij een gewenste wijziging). Gewoon uit je Startup-items halen dus, en zelf starten indien gewenst.
Er is inderdaad veel te googlen (juiste zoektermen proberen te vinden). Voor de zekerheid Samsung getwitterd en zij geven aan dat Magician niet opgestart hoeft te worden voor de juiste werking van SSD. De oplossing is dus anders geworden dan dat ik in eerste instantie wilde (UAC voor dit programma uitzetten )
Je hebt inmiddels een andere omweg gevonden, maar for future reference:
Application Compatibility Toolkit (ACT)
Je zou een Shim kunnen (laten) maken.
Application Compatibility Toolkit (ACT)
Je zou een Shim kunnen (laten) maken.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1