Operating system en recovering partition toevoegen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivodc
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-02-2022
Ik wil een nieuwe laptop kopen, tijdens mijn zoektocht kwam ik deze advertentie tegen http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr waarbij een laptop wordt aangeboden zonder Operating system en zonder Recovery partition. De laptop is hierdoor wel goedkoop. Mijn vraag is of het mogelijk/makkelijk is om er een nieuwe operating system en recovery partition op te zetten en hoe duur dat ongeveer zou zijn. Vooral de recovery partition heb ik geen verstand van.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Je zal dan zelf een Windows DVD moeten kopen. Is niet duur, als je een OEM versie besteld ben je richting de 80-90 euro kwijt.

Recovery partitie hoeft niet, je hebt immers de DVD gewoon thuis liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerjer
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:13
CMD-Snake schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 06:54:
Je zal dan zelf een Windows DVD moeten kopen. Is niet duur, als je een OEM versie besteld ben je richting de 80-90 euro kwijt.

Recovery partitie hoeft niet, je hebt immers de DVD gewoon thuis liggen.
Ik heb gezien dat op een foto een windows 8 sticker erop zit dus het enigste wat je nodig hebt is een cd/usb met windows 8/8.1 die kan je gewoon downloaden. Een recovery partitie is door de fabrikant erop gezet voor het geval windows crasht maar die heb je niet nodig want je hebt idd de cd/usb je moet wel ff kijken want er zijn verschillende keys. Een key kan voor win 8 zijn of voor 8.1 dit moet je zelf ff proberen.